Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Ρε σεις! Αυτός μεγαλώνει με ξέφρενους ρυθμούς


Το αποφάσισα! Είμαι μια χαζομαμά. Το βλέπω να μεγαλώνει και λιγώνω! Προσπαθώ να το φανταστώ σε κάθε φάση της ζωής του. Υπομένω καρτερικά τα βασανιστήριά του. Συμβιβάστηκα στο γεγονός ότι με ξυπνάει κάθε μέρα από τις 7.30. Δεν διαμαρτύρομαι που τα χέρια μου θυμίζουν κάτι από πρεζάκι, γεμάτα από χαρακιές και μελανιές, όλα tatoos από τα σουβλερά του δόντια! Το δρακουλάκι!!!
Ανησυχώ μην πέσει από τη σκάλα, όταν τον μαλώνω πονάει η ψυχή μου και μετατρέπομαι σε λυωμένο βούτυρο όταν έρχεται διστακτικά για να μονιάσουμε κουνώντας την ουρίτσα και δίνοντάς μου φιλάκια στα χέρια ή στη μουσούδα -ούπς!- στη μύτη εννοώ...
Αλλά πέστε μου. Δεν είναι ο πιο όμορφος σκύλος ever? Πώς την είπαμε εκείνη την παροιμία με την κουκουβάγια;

9 σχόλια:

AVRA είπε...

εχεις δικιο ειναι πανεμορφο, σαν ψευτικο!

αληθεια αυτο μεγαλωνει ? ή θα μείνει μικρόσωμο ?

καλημερουδια!

Μιλ1 είπε...

Καλημέρα Avra μου!
Το ζουζούνι μας θα γίνει μεσαίου μεγέθους προς μεγάλο!
Οταν λέμε μεσαίου εννοουμε λίγο πάνω από το γόνατο. Σαν μινι φούστα!!!!!
Αλλα αν κρίνω από τις πατουσάρες του παίζει και να γίνει τεραστιούλης!!! Οπως ακριβώς τον ανειρευόμουνα δηλαδή!

Φιλιά!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ξέρεις τι ...παλιόφατσες είναι; Παίρνουν ένα υφάκι θλιμμένο, όταν θέλουν να κάνουν το δικό τους, πουθ σου 'ρχεται να τα..δαγκώσεις..
;-)
Αξιολάτρευτα ειναι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Marilou είπε...

Kαλημέρα Μιλένα μου!
Καλό μήνα!
Καλά είναι κούκλος!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα,στο πως ακριβώς νιώθεις. Εγώ είχα βρει με το φίλο μου, ένα γατάκι τον Αύγουστο στη φάση που δεν είχε καν γουνίτσα και το κρατήσαμε! Αν σου πω πως τώρα, του έχω τόση αδυναμία και τους καναπέδες που δαγκώνει δε με πειράζει! Με έκανε καλύτερο άνθρωπο!! χεχε! Άσε που του δίνω να φάει τόοοοσο πολύ από φροντίδα που του έχω κάνει μπάκα!
Αλλά θα το πάρει σε μπόι το αγόρι μου!!!
Πολλά φιλιά
Καλό σουκού

Μιλ1 είπε...

Αχ Γλαρένια μου!
Το ξέρω πολύ καλά αυτό το υφάκι!
Μου το είπε η αδελφη του Μύθου. Αυτός έχει το υφάκι "θα καταφέρνω πάντα αυτό που θέλω»!!!
Το σκασμένο!!!

Φιλάκια και αγκαλιές!

Μιλ1 είπε...

Μαριλού μου,
Κι εγώ έτσι λέω όταν τον ταίζω και τουρλώνει η κοιλίτσα του.
Λες να μου μείνει κοντό και να γινει σαν μπάλα του μπάσκετ?

fish eye είπε...

γουτσι γουτσι το καλο μου!!

Cookie είπε...

Γλυκύτατο το σκυλάκι σου! Έχω κι εγώ ένα και σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μεγάλωσε όμως τόσο γρήγορα...
Το ότι θα σου δώσει απεριόριστες ώρες χαράς αυτό είναι σίγουρο...

Μιλ1 είπε...

Clockwork Plum!
Καλώς μας ήρθες! Τοξοτάκι βλέπω!
Ηδη μου δίνει απίστευτες στιγμές χαράς! Εκτός από μερικές φορές που κάνει τις απίστευτες σκανταλιές του και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι :-)