Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

KHFISIOTUS TAXITZIDUS σε νέες περιπέτειες...

Όσο ζεις μαθαίνεις με τους Khfisiotus Taxitzidus! Εχουν το ταλέντο να σε εκπλήσσουν καθημερινά! Και όπως είχα γράψει και σε παλαιότερο post μου, νιώθω το χρέος βαρύ στις πλάτες μου να μεταφέρω τις γνώσεις που αποκομίζω σε σας!
Στο κοινό μου....!
Χθες βράδυ λοιπόν, βγαίνω από τον ηλεκτρικό σταθμό στην Κηφισιά και αφού δεν βλέπω το λεωφορείο μου πουθενά στον ορίζοντα, στέκομαι στην πιάτσα των ΤΑΧΙ. Πριν από εμένα, μια κυρία με καστανά ίσια μαλλιά που περιμένει καρτερικά μαζί με το κοριτσάκι της. Ένα μπουμπουκάκι γύρω στα πέντε, με ξανθά μπουκλωτά αγγελικά μαλλιά, κατάλευκο αφράτο δερματάκι-τσουρεκάκι, δαντελωτό εκρού φορεματάκι και μια σχολική ροζ (wannabe grey) τσάντα που σερνόταν στο πεζοδρόμιο... Θα μπορούσε άνετα να είναι μια από τις πορσελάνινες κούκλες της Γλαρένιας...
Εγώ, μπαφιασμένη από τη δουλειά και το ντούκου-ντούκου του τρένου, με ένα ακουστικό στο ένα αυτί και το άλλο να κρέμεται, ακούω τους Green Day να εκλιπαρούν το ξυπνητήρι τους "wake me up when September ends"... (hello!!! έχουμε Οκτώβριο), μαζί με ήχους από κορναρίσματα, τρένα που φτάνουν και ένα τσούρμο αγόρια με μαλλιά απ' τον ύπνο, που περνούν το δρόμο με τα skates παραμάσχαλα.
Και τότε φτάνει εκείνος! Ο κατακίτρινος Khfisiotus Taxitzidus με την καλογυαλισμένη mercedes, μας πλευρίζει στην πιάτσα των TAXI. Τον αναγνωρίζω από το κατεβασμένο "ΕΛΕΥΘΕΡΟ" την φράση "πού πάτε;". Η κυρία με το πορσελάνινο κοριτσάκι σκύβει και του λέει "Πεντέλη". Τότε εκείνος, φανερά απογοητευμένος από την απάντηση, της μουρμουρίζει κάτι και εκείνη στρέφεται προς το μέρος μου. "Μήπως είστε η κ. Στεργίου;" με ρωτά. Εγώ με το ένα αυτί σε λειτουργία δεν καταλαβαίνω και πολλά, αλλά μια φορά Στεργίου δεν με λένε. Οπότε απαντάω ένα ξερό "όχι" και βλέπω τον Khfisiotus Taxitzidus να απομακρύνεται και να εξαφανίζεται μες τη νύχτα...
Βγάζω έκπληκτη και το άλλο ακουστικό και ρωτάω την κυρία που βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή που δεν την λένε Στεργίου. "Σας ρώτησε πού πάτε"; Μου γνέφει καταφατικά. "Και όταν του είπατε 'Πεντέλη', τότε σας ρώτησε αν σας λένε Στεργίου"; Πάλι κατάφαση ανάμεικτη με μούτρα αποδοκιμασίας. "Καινούργιο αυτό! Δεν μου έχει ξανατύχει"! της λέω, παραλίγο γελώντας! "Ναι, έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμα", μου απαντάει ξεφυσούσασα... Την αρχειοθέτησα αμέσως. Ένα ακόμα θύμα της φυλής των Khfisiotus Taxitzidus. Και ένα ακόμα χαρακτηριστικό τους.
Οι Khfisiotus taxitzidus είναι ΚΑΙ ευρηματικοί! Ανακαλύπτουν συνεχώς καινούργιους τρόπους για να σου αρνηθούν την κούρσα που δεν τους κάθεται καλή στο στομάχι... Όταν δεν σου αρέσει η διαδρομή, παριστάνουν το RADIO TAXI που ενώ περιμένει την κα Στεργίου, την κάνει με πατημένο γκάζι από τον σταθμό και δεν επιστρέφει ποτέ να την πάρει (τουλάχιστον όχι στα επόμενα 10 λεπτά που ήμουν εκεί).
Βάζω ξανά το ένα ακουστικό και ακούω την Bonnie Tyler να ουρλιάζει "I need a Heroe"!! Ακριβώς την ίδια ώρα που έσκασε μύτη και το λεωφορείο μου. Ο δικός μου ήρωας! Ο δικός μου σωτήρας από τους αιμοδιψείς Khfisiotus Taxitzidus. Όρμηξα μέσα και χώθηκα σε μια ανάποδη θέση. Έβαλα και το άλλο ακουστικό και κοίταζα την κυρία με το πορσελάνινο κοριτσάκι να στέκεται εκεί περιμένοντας τον δικό της ήρωα. Υποπτεύομαι πως θα στεκόταν για αρκετή ώρα ακόμα...

22 σχόλια:

the navigator είπε...

E..χμμμ...

Όχι...δεν το έχω ξανακούσει...

Αποτελεί πράγματι μνημείο ευρηματικότητας...

Για συνέχισε την έρευνα...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

πες και εσυ ρε παιδι μου οτι σε λενε στεργιου...χαχα

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Στο σταθμό είναι αδύνατο να βρεις ταξί για Αθήνα...μόνο μέχρι Αγ. Στέφανο πηγαίνουν... δυστυχώς το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τους κανόνες τους... Όταν θες να κατέβεις προς τα κάτω να πηγαίνεις στην πλατεία στον τροχονόμο και όταν θες για πιο βόρεια να πηγαίνεις στο σταθμό(αν και το γνωρίζεις ήδη).

Η καλύτερη λύση πιστεύω ότι είναι τα ΜΜΜ. Σου δίνουν τη δυνατότητα να έρθεις σε επαφή και με άλλους ανθρώπους. Το βρίσκω πολύ γοητευτικό αυτό ... στο ταξί όπως και να το κάνουμε είσαι πιο απομονωμένος.

Suspect είπε...

Ο μονος λόγος που ο θεός δεν στέλνει δεύτερο κατακλυσμό είναι γιατί ο πρώτος απεδείχθη εντελώς άχρηστος.

Μιλ1 είπε...

Navigator, θέλω δεν θέλω θα την συνεχίσω. Το μόνο που με σώζει απ' αυτούς είναι τα μαθήματα οδήγησης που ξεκινάω σε λίγο. Και τότε θα σας γράφω τις περιπέτειές μου στην κίνηση, τις φυλές των οδηγών-κίνδυνος/θάνατος και για τη φρίκη του να ψάχνεις να παρκάρεις στο κέντρο! Ποτέ δεν είμαστε ευχαριστημένοι βρε παιδί μου... τσ τσ τσ...

Μιλ1 είπε...

Νίκο, καλώς ήρθες!
Αυτό μου είπε και ο Μύθος μου.
Αλλά με το ένα ακουστικό άργησα να καταλάβω το σκοπό της ερώτησής του. Σκεφτόμουν να του πω: "Πάω Ν. Κηφισιά, μήπως δεν πειράζει που δεν με λένε Στεργίου;"

Μιλ1 είπε...

Θυμήσου πως με λένε,
Welcome! :-)
Το ξέρω το κόλπο. Αφού ένας μια μέρα μόλις είδε ότι γύρισε το μάτι μου, είπε να με πάει χωρίς λεφτά στην πλατεία να βρω ΤΑΧΙ. Δεν δέχτηκα η χαζή-εγωίστρια.
Οσο για τα ΜΜΜ καθημερινά χρησιμοποιώ τον ηλεκτρικο-μετρο. Αλλά τα λεωφορεία από το σπίτι μου στον σταθμό και τούμπαλιν έχουν πολύ συχνά δρομολόγια.... Κάθε μισή ώρα. Αν το χάσεις περιμένεις μισή ώρα; Μπαααααα

Φιλιά!

Μιλ1 είπε...

Suspect πολύ καλό!!!!
Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ!

skount είπε...

Εγώ ευτυχώς έχω μηχανή και δεν μπλέκω σε όλη αυτή την ταλαιπωρία.

Aggelos Spyrou είπε...

Αν βρω αυτή τη Στεργίου... θα δει τι θα πάθει που δίνει λάθος διεύθυνση στο ταξί! :ΡΡΡ

:))

guerrero7,62 είπε...

Εγω παλι εχω αλλεργια στα ΜΜΜ,και αν δεν μπορω να παω καπου με το αμαξι μου,παω με ταξι.Δεν την αντεχω αυτη το μπουγιο των λεωφορειων-τραμ κτλ...Λογω δουλειας εχω ζησει σε αρκετες επαρχιακες πολεις οπου η κατασταση ειναι εντελως διαφορετικη απο Αθηνα-Θεσσαλονικη..και ευτυχως το πατρικο στη σαλονικη ειναι κεντρο,αλλα αμα κανω το λαθος και παρω αμαξι στη σαλονικα πρεπει να ειμαι ετοιμος να ψαχνω για παρκαρισμα με μικροτερες πιθανοτητες να βρω απο οσες εχει η καλαμαρια να παρει champions league..
Εκεινο που ξερω dear Μιλενα ειναι οτι αμα σε παρουν χαμπαρι οι αθηναιοι ταριφες οτι δεν εισαι ή δεν ξερεις τη πολη σου προσφερουν ενα καταπληκτικο τουρ για να θαυμασεις τις ομορφιες της πρωτευουσας,υποψιαζομαι πως τα ιδια κανουν και οι εν σαλονικα συναδελφοι τους

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο ποστ;
Πού γράφεις Μιλένα;

Νικ

Μιλ1 είπε...

Νικ, είσαι τυχερός που δεν έχεις να κάνεις με τέτοιες φυλές!

Αγγελε, άστα η ξεδιάντροπη! Να κάνει φάρσες στους άμοιρους τους Khfisiotus Taxitzidus...

guerrero7,62 κι εμένα μου τη δίνουν αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Επίσης ξέρω ότι για να γίνεις άσσος στο παρκάρισμα πρέπει να μαθητεύσεις στην Συμπρωτεύουσα!!!

Νικ, θα προτιμούσα να μην το βγάλω στη "φόρα"!

guerrero7,62 είπε...

Α να γεια σου που λεμε πανω :))

spy είπε...

PES K SY OTI SE LENE STERGIOY..
AKOMA STIN ATHINA TA TAKSI EINAI PROVLIMATIKA?

Μιλ1 είπε...

Spy,
Αυτοί της Κηφισιάς έχουν τους δικούς τους νόμους... Κάνουν ότι τους συμφέρει άσχετα με το τι είναι υποχρεωμένοι -σύμφωνα με το επάγγελμά τους- να κάνουν. Σκέψου να έρθει εμένα ο προϊστάμενός μου και να μου αναθέσει μια δουλειά και να του πω "αχ δεν μπορώ να την κάνω γιατί θα μου φάει πάνω από μισή ώρα και δεν με συμφέρει"...
Εσύ σε ποια πόλη ζεις?

spy είπε...

ΖΩ ΚΑΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ,
ΘΑΛΛΑΣΑ, ΗΛΙΟ Κ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ...
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ!!!

Μιλ1 είπε...

Πολύ καλό ακούγεται Spy!
Μπράβο!!!

Ανώνυμος είπε...

μια φορα να μπω κι εγω σε ταξι και να μην νιωσω πως επεσα στην ζωνη του λυκοφωτος...ταμα το'χω!
μην το ψαχνεις, κανε τα μαθηματα οδηγησης και μεχρι να παρεις το διπλωμα να προτιμας αλλα μεσα μεταφορας...

φιλια πολλα...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

ο spy μας λεει με 2 λογια ενα πραγμα:ζω ανθρωπινα...

Ανώνυμος είπε...

Η τακτική στα ταξί είναι απλή.
Μπαίνεις μέσα και λές τον προορισμό αφού έχεις καθήσει.
Αν σου αρνήθεί την διαδρομή, τότε πολύ απλά κι εσύ θα αρνηθείς να κατέβεις κάτω και επιμένεις να σε πάει.
Με αυτήν την τακτική στην χειρότερη των περιπτώσεων θα σου βρεί έναν συνάδελφό του να σε εξυπηρετήσει.
Δοκιμασμένη μέθοδος και με μεγάλα ποσοστά επιτυχίας.

Μιλ1 είπε...

Maroulako, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά επειδή μπορώ να φανταστώ το σκηνικό που θα ακολουθήσει, με χαλάει λίγο να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Πριν 3 μέρες μπήκα στην πιάτσα τους σε ένα ταξί για μια κοντινή διαδρομή. Μόλις μπαίνω μου λέει: "Δεν σε πειράζει να περιμένουμε λίγο μήπως πάει και κανένας άλλος προς τα εκεί" και σηκώνεται και βγαίνει έξω, ανάβει τσιγάρο και πιάνει κουβέντα με έναν συνάδελφό του!
Φρίκιασα, αλλά κουρασμένη από τη δουλειά δεν είχα όρεξη να τσακωθώ.
Πετάχτηκα έξω και του είπα "πάω με το λεωφορείο. Πιο γρήγορα θα φύγει..."! Μπορεί να περπάτησα λίγο παραπάνω αλλά ξεθύμανα...