Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Ιωάννης Κλαύδιος Βανδάμιος

Η τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο είναι κάτι σαν χάπι για την αϋπνία Μάλλον για tavor την "κόβω". Σπάνια βλέπω το τέλος της ταινίας και πάντα την ρυθμίζουμε με χρονοδιακόπτη για να κλείσει σε 30 λεπτά ή σε μια ώρα. Αναλόγως το επίπεδο της νύστας. Συνήθως δεν επιλέγουμε βαρύγδουπες ταινίες για να μην βραχυκυκλώσει (το μυαλό μου, όχι η τηλεόραση) και στις επιλογές μας πρωταγωνιστούν οι χαζο-ταινίες, τα show και οι τηλεοπτικές σειρές.
Χθες λοιπόν η ιδανική επιλογή για ύπνο βαθύ ήταν μια... ποιοτική ταινία με τον Ζαν Κλωντ Βαν Νταμ! Μια ταινία που ο μυοχτισμένος Ζαν Κλωντ υποδυόταν (στο σημείο που ξεκίνησα να το παρακολουθώ) τον σωσία ενός άλλου Ζαν Κλωντ που είχε σκοτωθεί. Το συνηθίζει αυτό ο Βαν Νταμ. Πότε έχει δίδυμο αδερφό, πότε σωσία. Φαίνεται ότι ένας ρόλος ανά ταινία δεν του είναι αρκετός.
Επίσης σε κάποια φάση μια κουκλάρα του χούφτωσε τον κώλο. Αλλά κοιμήθηκα και δεν πρόλαβα να δω αν έβγαλε τον κώλο του στη φόρα, άλλο ένα πράγμα που συνηθίζει ο Βαν Νταμ. Ελάχιστες ταινίες έχει στο βιογραφικό του που δεν έχει βγάλει τα οπίσθιά του φάτσα φόρα.


Τέλος πάντων, κάπου ανάμεσα σε ξύπνιο και ύπνο γυρνάει ο Μύθος μου και μου λέει:
"Είναι ένας τύπος στο κρεβάτι του, κοιμάται βαθιά και ξαφνικά μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα... χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού του. Τα παίρνει στο κρανίο, πλησιάζει στην πόρτα και ρωτάει με αγουροξυπνημένη/τσαντισμένη φωνή: -Ποιος είναι; -Ζαν Κλωντ Βαν Νταμ -Να πάτε να γαμηθείτε και οι τέσσερις που χτυπάτε τα κουδούνια νυχτιάτικα!" ...
παύση
και ξεσπάμε σε γέλια!
Μέχρι που μας άκουσε από κάτω ο Σκούμπι και λύσσαξε στο γάβγισμα..

Υ.Γ.1: Για να πάρετε μια ιδέα του ποιος αποτελεί την έμπνευση για τα ανεπανάληπτα-μοναδικά-ξεκαρδιστικά ανέκδοτά μου.
Υ.Γ.2: Όχι, στον ύπνο μου δεν έβλεπα κώλους.

6 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Ζντουπ!

Να βγάλετε την τηλεόραση από το υπνοδωμάτιο. Κάπου διάβασα ότι σκοτώνει τις σχέσεις.

Απ' ότι διαβάζω στην ανάρτησή σου, κάνει ακόμα ένα κακό: προάγει την ενθύμηση ανεκδότων.

Κατά βάθος το υποψιαζόμουνα ότι ο Μύθος φταίει για όλα... Άδικα είχα κατηγορήσει τον καημένο το Σκούμπι...

Cookie είπε...

Είναι παλιό αυτό το ανέκδωτο ;) Είναι τέλειο όμως!!

Η μάνα μου μόνο με την τηλεόραση μπορεί να κοιμηθεί. Ανοίγει την τηλεόραση και την παίρνει ο ύπνος σε χρόνο ρεκόρ :)

Εγώ πάντως δεν ξέρω πώς τα καταφέρνετε ;)

Φιλάκια και καλό μήνα!!

Ανώνυμος είπε...

ωχ! δεν τον μπορω τον βαν νταμ...ουτε τον στιβεν σιγκαλ!

Μαρία Έλενα είπε...

Χριστός Ανέστη και Καλό μήνα
Ελπίζω όλα να σου πάνε καλά.
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν εγώ πρώτη φορά πέρασα απο εδώ κι έπεσα στη φωτό του αγαπημένου Βαν Νταμ ...μου αρέσει πολύ αυτός ο μουσκουλάς...και το ότι δείχνει τα οπίσθιά του επίσης δεν με χαλάει..είδα και το βιντεάκι..δεν το γνώριζα , είναι απο κάποια ταινία του ή απλά για να δείξει και τις χορευτικές του ικανότητες?

Πάντως το απόλαυσα !

Την καλημέρα μου .

Μιλ1 είπε...

Καλημέρα σε όλους!
Αγγελε Σπύρου οι υποψίες σου ομολογώ ότι έχουν κάποια βάση. Αλλά εδώ ταιριάζει και η παροιμία με τον τέντζερη και το καπάκι...

Δαμασκηνάκι μου,
Ποιος είπε οτι τα καταφέρνουμε. Απλά κρατάμε περισσότερο από τη μαμά σου!!

una mamma
Ούτε κι εγώ τον μπορώ. Κάτι τέτοια έργα όμως τα βλέπω για κωμωδίες και για να κοιμηθώ!

Μαρία Ελενα καλό μήνα και πολλά φιλάκια!!!!!

Trelofantasmeni, καλώς ήρθες!!!!
Εμένα πάλι είναι πολύ σφίχτερμαν για τα γούστα μου. Προτιμώ κάτι πιο φυσιολογικό! Αλλά χαίρομαι που εσένα σου αρέσει γιατί έτσι απόλαυσες περισσότερο το post μου! Το βιντεάκι δε νομίζω να είναι από ταινία.
Να μας ξανάρθεις! Φιλιά!