Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Πυρ, γυνή και ταρίφας

Σήμερα ήμουν μάλλον τυχερή. Με το που στάθηκα στον πηγαιμό για την Αθήνα, τσουπ! το ταξί. Φυσικά δεν ήταν Kηφισιώτης, γιατί -είπαμε- αυτή η φυλή δεν κατεβαίνει πιο κάτω από το Μαρούσι, ακόμα και αν τους κάτσετε!
Ταρίφας - τεφαρίκι! Λιγοστά άσπρα μαλλιά, λιγοστά 4-5 δόντια, skinny, γύρω στα κακογερασμένα 55, με όρεξη για κουβέντα.
Αδραξε την ευκαιρία από έναν γκρινιάρη οδηγό δεξιάς λωρίδας και ξεκίνησε τη φιλοσοφία...
-Το μυστικό κοπελιά είναι να έχεις καλή διάθεση και χαίρεσαι ακόμα και τα πιο απλά πράγματα στη ζωή. Αλλιώς πας χαμένος...
Μου χτύπησε τις ευαίσθητες χορδές μου. Ξέρετε εσείς. Τις θεωρίες τύπου "always look at the bright side of life" και την εκστρατεία που έχω ξεκινήσει ώστε να καταφέρω όσο μπορώ να κάνω τους ανθρώπους να χαμογελούν.
Συμφώνησα χαμογελώντας! Μόλις είχα βρει έναν ταρίφα-ιεραπόστολο της θεωρίας μου!
Συνεχίζει...
-Να ήσουνα εδώ πριν λίγο κοπελιά... Να έβλεπες μια που καθόταν στο μπροστινό κάθισμα. (Τίναγμα πέτου).
- Γκρίνια ε;
- Γκρίνια μόνο; Το ένα της βρώμαγε, το άλλο της ξύνιζε. Και ξέρεις τι έφταιγε; Δεν μπορούσε να βρει άντρα! Και να δεις πως ήταν ντυμένη. (Γκάζωσε). Πατημένα τα 40 και φορούσε ένα μίνι μέχρι εκεί πάνω. (χώνει-χώνει). Και το στήθος της όλο έξω. (το σανίδωσε). Και ένα βάψιμο! Παστωμένη σαν κλόουν!
Αναψε ο γλόμπος μου ως άλλος Κύρος Γρανάζης.
-Ξέρω κι εγώ μια τέτοια! -Κοπελιά αυτές όλες είναι επικίνδυνες. Ξέρεις, όταν η γυναίκα δεν έχει άντρα δίπλα της νεκρώνει. Και μετά γάμησέ τα. Γκρίνια, κακία... Βέβαια είναι να το χει και ο χαρακτήρας σου. Ξέρεις τι μου είπε; "Σας μισώ εσάς τους άντρες".
Κουνάω το κεφάλι μου συμπονετικά/συμπερασματικά...
Και δεν άργησε να ξεδιπλώσει και την "εμπειρία" του. Mucho ταξιτζής!
-Να ξέρεις κοπελιά αυτές όλες μετά από μεγάλο διάστημα γίνονται και λεσβίες... Οπως και να' χει πάντως, μόνο με έναν τρόπο στρώνουν αυτές.
Τέντωσα το λαιμό μου για να ακούσω τη μαγική συνταγή.
-Θέλουν μαστίγωμα κάθε μέρα επί έναν ολόκληρο μήνα και μετά γίνονται αρνάκια!
(Βρε λες;;;)
-Ναι ε; -Ναι κοπελιά, όπως σε βλέπω και με βλέπεις. (από τον καθρέφτη δηλαδή;). Αυτές θέλουν έναν άντρα να τις έχει σε πλήρη υποταγή. Μόνο έτσι συνέρχονται.
(Πόσο κοστίζει ένας τέτοιος;;;)
Τι μαθαίνει κανείς σε ένα ταξί...
Πολλές τέτοιες γυναίκες ζουν ανάμεσά μας. Γυναίκες -μεγαλοκοπέλες- που ντύνονται μέρα-μεσημέρι ΠΟΛΥ προκλητικά. Μιλάμε για βυζο-χαράδρα που χάνεις vespa μέσα της. Ντεκολτέ με θέα την πεδιάδα της ρόγας. Φουστίτσες κοντές που σε κάθε κίνηση συλλέγεις πληροφορίες για το στρίνγκ που φοράει η κάτοχος (ή που δεν φοράει). Πατσοκοιλιές που ξεχειλίζουν μέσα από κοντά μπλουζάκια.
Οπως λέει και η γνωστή φράση: "Που πας ρε Καραμήτρο";
(Ιου ιου ιου... Freeze! Fashion police!)

Και φυσικά δε μιλάμε για μικρές κουκλίτσες, λολίτες ή κορμάρες που θα 'πρεπε να επιβάλλεται από το νόμο να φοράνε μίνι φούστα. Αν μιλούσα για εκείνες θα με θεωρούσα super κομπλεξική. Μιλάμε όμως για ευτραφέστατες... μεγαλοκοπέλες (μοντέλα για διαφήμιση κυτταρίτιδας στο πρίν) ή γυναίκες που ταιριάζουν γάντι στην περιγραφή του ταξιτζή, που όταν φοράνε ξέκωλα μίνι φαίνεται περισσότερο η απελπισία τους, παρά τα μπούτια τους. Θα μου πεις εσένα τι σε κόφτει αν γουστάρουν να τα πετάνε έξω; Μήπως ζηλεύεις που εσύ δεν μπορείς; Oh no... Εχω το γνώθι σαυτόν. Απλά πιστεύω ότι όταν φοράς κάτι extra αποκαλυπτικό σε σημείο που να σχηματίζεται γύρω σου σαν αύρα η φράση "ο καλός μύλος όλα τα αλέθει" μην παραπονιέσαι μετά αν δεν σε παίρνουν στα σοβαρά. Μην γκρινιάζεις που δεν έχεις μόνιμη σχέση. Γιατί δείχνεις με το dress (ή μήπως undress) code σου τι ακριβώς ζητάς. Ή τέλος πάντων προσπαθείς να τραβήξεις την προσοχή των αντρών με λάθος (κατά την άποψή μου) τρόπο. Γιατί φαίνεται αν φοράς κάτι επειδή γουστάρεις το σώμα σου ή αν το φοράς για να καμακώσεις γκόμενο. Φλερτάρεις με το look της Ελενας Βέντη (σουξέ της το "Μ' αρέσει το σεξ, πειράζει;") και δεν το ξέρεις.
Και μετά απορείς γιατί δεν κάνεις χρυσό δίσκο...
Α, ρε τι μαθαίνεις σε ένα ταξί...

Αυτό μάλιστα!!!

15 σχόλια:

Marilou είπε...

Kαλημέρα Μιλενάκι!
Εμένα πάντως με έχεις πάρει προς το μέρος σου & μου έχεις βάλει το moto σου καλά στο κεφάλι μου! Look at the bright side of lifeeee!!
Συμφωνά και εγώ με τις κυρίες αλά Βέντη & Σαπουτζάκη. Πρέπει να υπάρχει και κάποιο στάνταρ! Πονάνε τα μάτια μας πια! Τι θα έχει δει και αυτός ο καημένος στο ταξί.. Πίκραααα...
Πάω τώρα να βάλω το μίνι μου να βγω.. χο
(Μα βιζί που να κάνεις μέσα vespa? Που το σκέφτηκες αυτό??!! :))
Πολλά πολλά φιλάκια - Καλή ξεκούραση! Καλή Κυριακήηη! χχχ

Cookie είπε...

Αχαχαχαχαχα!! Καλός ο ταξιτζής! Πρώτος!!!

Λοιπόν, τι νομίζω; Ότι αυτές οι μεγαλοκοπέλες που ντύνονται προκλιτικά έχουν πρόβλημα με το μυαλό τους και μετά πες μου πώς θα βρουν κάποιον σοβαρό άντρα να παντρεφτούν αφού δίνουν την εντύπωση "τι λες να περάσουμε καλά αυτό το βράδυ". Κι αν τυχόν παντρεφτούν κάτι τέτοιες σε λίγο αν δε στρώσουν θα τις δεις να χωρίζουν επειδή δεν αντέχουν τον εαυτό τους, θα αντέξουν κάποιον άλλον;
Βέβαια, δε λέω πως δεν υπάρχουν και νορμάλ γυναίκες που δεν έχουν παντρευτεί επειδή έτσι τους τα έφερε η ζωή (πες το απογοήτευση, ξέρω και γω;)... Όπως και να 'χει το πράγμα είναι επιλογή του καθενός τι θα κάνει στη ζωή του, αλλά να μην τα ρίχνει στους άλλους. Οι άντρες μπορεί να είναι ας τα να πάνε αλλά και οι γυναίκες δεν είναι δα και τέλειες :)))

Να ξέρεις κοπελιά αυτές όλες μετά από μεγάλο διάστημα γίνονται και λεσβίες
Ουδέν σχόλιον :))) Ψυχολόγος ο ταξιτζής!!!

Φιλάκια και καλή εβδομάδα Μιλενάκι μου :))

Μιλ1 είπε...

Μαριλούδιο,
Αντε να δω αισιόδοξο post στο blog σου και θα κανονίσω πάρτι!
:-)
(καλό αυτο με το βυζί εεε?)
Μουτς μουτς!


Δαμασκηνάκι μου,
"δεν αντέχουν τον εαυτό τους, θα αντέξουν κάποιον άλλον;". Εμείς πως να τις αντέξουμε τότε, μου λες???
Φιλακιαααααα

Ανώνυμος είπε...

Κάποιες ευτραφείς γυναίκες θα μπορούσε να ήταν σέξυ (ερωτεύσιμες δηλαδή) χωρίς να ντύνονται προκλητικά.
Αλλά αν μου δείχνουν την ασχήμια τους φόρα φάτσα, τότε τι να πεις και τι να κάνεις.
Επίσης σέξυ δεν είναι και το προκλητικό.
Μία κοπέλα μπορεί να είναι σέξυ χωρίς να είναι ξέκωλη.
Αλλά λίγες είναι αυτές που το πράττουν. Φταίνε και οι άνδρες που μόλις δουν μία κοπέλα (οποιαδήποτε) με κοντή φουστα, αρχίζουν και τρέχουν τα σάλια τους.

Μιλ1 είπε...

Maroulako,
ειναι να το έχεις μέσα σου το sexy. Αν προσπαθείς να το αποκτήσεις με τον ενδυματολογικό σου κώδικα, άστα να πάνε...

guerrero7,62 είπε...

Ξερουν τι κανουν οι μεγαλοκοπελες αυτες αγαπητη.Ακομα και το μεγαλυτερο μπαζο θα βρει τουλαχιστον ενα σαβουρομαμη να την κυνηγησει.Ποσο μαλλον αν ψιλοτρωγεται.Ξερεις ποσους τετοιους εχω γνωρισει;
Προτιμουν μια τετοια που στα ματια τους φανταζει σιγουρη παρα μια ομορφη που τη φοβουνται.

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω με σενα αλλα οχι με τον ταξιτζη...ο,τι και να πει ειναι λαθος :ppp

τι κανεις καλη μου?

να εχεις μια ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ κι ενα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σου ευχομαι...να περασεις ομορφα...φιλια!

kanataki είπε...

εγώ τους ταξιτζήδες τους σέβομαι



ξέρεις τι θέματα για ποστ μου έχουν δώσει??

Aggelos Spyrou είπε...

Παρατήρηση 1: Νομίζω ότι ο ταρίφας στην έπεφτε κι εσύ δεν πήρες πρέφα. :ΡΡΡ

Παρατήρηση 2: Τώρα που το ξαναδιαβάζω, μάλλον εσύ την έπεφτες στον ταρίφα...

Παρατήρηση 3: Αυτός ο αχαΐρευτος γιατί δεν σου αγοράζει ένα αυτοκινητάκι και σε έχει να πηγαινόρχεσαι με τον κάθε τυχόντα ταρίφα; :ΡΡΡ

Απορίας Άξιον: Όταν μια γυναίκα καταφέρει να την πάρει από κάτω η εμφάνισή της, λόγω κιλών ας πούμε, της λέμε να πάει σε ειδικούς να φτιάξει την ψυχολογία της (βλέπε "ψυχολόγο" σε συνάρτηση με "διαιτολόγο").

Πάει λοιπόν, ο διαιτολόγος συνήθως αποτυγχάνει, ο ψυχολόγος όμως της ανεβάζει τη διάθεση, την κάνει να νιώθει σέξι με τον εαυτό της, την κάνει να παίρνει τη ζωή στα χέρια της (!!!!!), αρχίζει να νιώθει ξανά "γυναίκα", φοράει τα έξωμα, τα ξώπλατα, τα ξέκωλά της, και ατενίζει αισιόδοξα τη ζωή όσο οι άλλοι ατενίζουν στραβομουτσουνιασμένοι την ίδια!

Τελικά Θεία (Μι)Λένα, υπάρχει λανθασμένο στάδιο στην παραπάνω διαδικασία;

οεο;

Μιλ1 είπε...

Aggele Spyrou,
Οχι δεν μου την έπεφτε ο ταρίφας, ούτε εγώ σε εκείνον!!! Προτιμω να έχουν όλα τα δόντια τους!!!
Ο αχαϊρευτος (μην τον ξαναπείς έτσι γιατί σπάω και μούτρα!) μου έχει έτοιμο αμάξι ΟΛΟΔΙΚΟ μου από το καλοκαίρι. Εγώ έχω φορτώσει στον κόκκορα με τα σήματα και δεν έχω πάρει ακόμα δίπλωμα!

Χμ. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση αυτή με τον ψυχολόγο... Το λανθασμένο στάδιο μάλλον είναι ότι ο ψυχολόγος παρέλειψε να εντάξει στη θεραπεία το μαστίγωμα!!!

Γιατί όμως πρέπει να τα πετάς όλα έξω για να αισθάνεσαι γυναίκα;

Aggelos Spyrou είπε...

Στο τελευταίο ερώτημα που θέτεις στην απάντησή σου στο προτελευταίο σχόλιό μου (καθώς το παρόν σχόλιο είναι το τελευταίο),

θέλω να σου απαντήσω ότι δεν υπάρχει "πρέπει" στον τομέα "νιώθω γυναίκα".

Θεωρώ ότι είναι μαρκετινίστικη επινόηση το "πρέπει" για να πουλάνε οι εταιρείες ρούχων, καλλυντικών και ιατρικής (!!!) φροντίδας!

Τελικά δηλαδή, ο "τύπος" σε μια γυναίκα μετράει περισσότερο από το φαίνεσθαι! Απλά το "φαίνεσθαι" τραβάει περισσότερα βλέμματα και τίποτα παραπάνω (καθώς τελικά είναι ξεπερασμένο το καμάκι με τα βλέμματα!).

Πάω να με ξεματιάσω τώρα. :)

Aggelos Spyrou είπε...

Α!!! Και παίρνω πίσω το αχαΐρευτος για τον κολλητό!!! :)

Aggelos Spyrou είπε...

Καλή Ανάσταση!!!! :)))))

marionettie είπε...

Χιχιχι! Συμφωνώ απόλυτα! Και δε χρειάζεσαι να είσαι μιας κάποιας ηλικίας για να για να μη σου πάνε τα ξέκωλα. Και εφηβεία να σαι, αν δεν έχεις το σώμα και αν δεν νιώθεις άνετα πάλι χάλια θα δείχνεις. Έχω διαβάσει και βιβλίο γι αυτό, είχε πολύ φάση. Καλή Ανάσταση! Έχοντας διαβάσει μόνο ένα ποστ μπορώ να πω πως μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις και θα ξανάρθω στο μπλογκ! xxx

Marilou είπε...

Maroylako, de perimena na to akoysw pote ayto apo adra! Exeis ta sigxaritiria moy!!

Milenaki to vizi, skizei! Eyfia sketi eisai!! xoxo
:)
filakia