Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

One more μπλογκο-παίχνιδο


Εδώ και πολύ καιρό το Δαμασκηνάκι
με είχε προσκαλέσει σε ένα μπλογκο-παίχνιδο
που πιο πολύ μου μοιάζει με ψυχολογικό τεστ.
Ομως
πάντα μου άρεσαν τα ψυχολογικά τεστ!
Βρήκα, λοιπόν, λίγο χρόνο και τα κατάφερα επιτέλους
να ανταποκριθώ στο κάλεσμά της!
Απλά φοβάμαι μήπως τα αποτελέσματα σοκάρουν την επιστήμονα!!!!!!!!!!!! Τι λες Δαμασκηνάκι μου;
Είναι σοβαρά τα πράγματα;



1)Γιατί κλαις;

Γιατί είμαι μυγιάγγιχτη

2)Γιατί δεν κλαις;
Γιατί αγόρασα έτοιμο κατεψυγμένο ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι! Χα!

3)Που είναι ο βάλτος;
Εκεί που δεν υπάρχει αγάπη.

4)Ποιος και που είναι ο δεσμοφύλακας;
Ο δεσμοφύλακας είναι κάθε βήμα που ΔΕΝ κάνουμε και βρίσκεται ΜΟΝΟ στο μυαλό μας.

5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Στην τσάντα μου!!! Χάος!

6)Περιφρονείς κάτι;
Μια κακογαμημένη σπυριάρα.

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Ερωτεύτηκα ήδη για πάντα. Τον Μύθο μου!

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
Γιατί υπάρχουν "φιλότεχνοι" που τα αγοράζουν.

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση;
Όχι, από τη στιγμή μάλιστα που πολλοί από εμάς έχουν ακούσει για τον "καλλιτέχνη"/μουνόπανο/δολοφόνο που σκότωσε ένα αδέσποτο σκυλί για την "τέχνη" του.

10)Do you remember revolution;
Δεν είχα γεννηθεί ακόμα.

11)Θα ανέβαινες σ' ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου;
Οχι! Δεν θυμάστε τι έπαθε ο τύπος στο Brokeback Mountain????

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο;
Κάτω τα χέρια απ' τον παππού μου, άχρηστο παλιοτζάμι!!!!

13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Θα της έκλεινα μόνο το ένα μάτι και θα της χαμογελούσα!

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
Οχι βέβαια. Αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο τη νύχτα.

15) .........
Επιτέλους είπες και κάτι σωστό!

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,, αν γνωρίζατε πως ποτέ δε θα σας συλλάβουν;
Οχι, προτιμώ το bungee jumping.

17)Θα σκότωνες τον Μπους,αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
Θα του έδινα τα 10 λαχταριστά εκλέρ και εκείνος θα πνιγόταν μόνος του. Εδώ κόντεψε να πνιγεί με ένα πρέτσελ ο ηλίθιος.

18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
Ναι, αφού από το εκτυφλωτικό φως δεν θα είχα ανακαλύψει τη σήψη.. Όταν όμως θα την ανακάλυπτα θα ντρεπόμουν φρικτά που θα στα είχα δείξει...

19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Όχι, το πηγάδι είναι γεμάτο. Δεν θυμάστε το κοριτσάκι στο ανέκδοτό μου; Έχει ξεπαστρέψει πολύ κόσμο το άτιμο!

Όποιος θέλει να μπει σ' αυτή τη δοκιμασία μπορεί να παίξει! Πχ, η Μαριλού, ο τρελογιατρός, η Γλαρένια, η Γατούλα στη στέγη! Ομολογώ ότι θα είχα τρελή περιέργεια να διαβάσω τις απαντήσεις που θα έδινε ο Άγγελος Σπύρου!!!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Επειδή η περιέργεια σκότωσε τη γάτα (το σκύλο τον σκότωσε η "τέχνη"), κι επειδή προκαλείς την τύχη σου,

σε παγκόσμια αποκλειστικότητα και ΜΟΝΟ στο δικό σου blog, παραθέτω τις απαντήσεις μου (αν διαμαρτυρηθείς για το σεντόνι, σκασίλα μου μεγάλη και δέκα παπαγάλοι!!!). :ΡΡΡ

1)Γιατί κλαις;
- Γιατί ρωτάς;

2)Γιατί δεν κλαις;
- Καλά, θα αρχίσω να κλαίω.

3)Που είναι ο βάλτος;
- Γύρω από τα μυστικά.

4)Ποιος και που είναι ο δεσμοφύλακας;
- Μήπως είδε κανείς την πεθερά μου;

5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
- Στο σεξ.

6)Περιφρονείς κάτι;
- Ναι.

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα;
- Με έχεις για τόσο μ@λ@κ@;

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
- Γιατί αν τα χαρίζανε θα τα λέγανε "διαφημιστικά φυλλάδια".

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση;
- Μόνο αν αναφέρεσαι σε χτένισμα του Τρύφωνα...

10)Do you remember revolution;
- Oh my God! Αϊ Ντού!

11)Θα ανέβαινες σ' ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου;
- Ωραίο πρόφαση για να το σκάσω!

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο;
- Μόνο αν μου έλεγε την παροιμία "εκεί που είσαι ήμουνα..." κτλ. κτλ.!

13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
- Το να στήσει η ζωή καρτέρι είναι σαν να προσπαθεί να κρυφτεί ελέφαντας πίσω από μια παπαρούνα!

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
- Η ερώτησή σας είναι παγίδα! :Ρ

15) .........
- Τσιγαράκι;

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,, αν γνωρίζατε πως ποτέ δε θα σας συλλάβουν;
- Εξαρτάται από το όχημα που θα οδηγούσα και τα φρένα του! (Ξέρεις από βέσπα; -Βέγγος).

17)Θα σκότωνες τον Μπους,αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
- Όχι, είναι πραγματικός ηγέτης! (βάλε και κανά προφιτερόλ και το συζητάμε!).

18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
- Φυσικά, άλλωστε παντού υπάρχει μια κουφάλα.

19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
- Όχι, δεν είδες τι ρεζιλίκι έπαθε ο Ζαχόπουλος;


Ελπίζω Μιλένα μου να αυξηθεί μετά από αυτό η αναγνωσιμότητά σου και να μειωθεί το... χιούμορ σου!!! :))))

Φιλιά!

Μιλ1 είπε...

ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ! ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ AGGELOU SPYROU!!!!!!!!
(ρε λες να αρχίσω τώρα να έχω και προτάσεις για διαφημίσεις στο blog μου);

Thanks Aggele! :-)

Cookie είπε...

Ποιος επιστήμονας;; Πού;; Εγώ;;; :))))

Λοιπόν κι εγώ το βρήκα σαν ψυχο-τεστ και κατά τι γνώμη μου από τις απαντήσεις φαίνεται το πόσο είσαι προσγηωμένος και το πόσο είσαι στα σύννεφα :))

Πάντως στα μπλογκς είδα πως οι άνθρωποι θέλουν να δίνουν όσο πιο "ορίτζιναλ" (η λέξη στα Ελληνικά; :Ρ) απαντήσεις γίνεται για να γελάμε :))))

Διάγνωση: στα σύννεφα όλοι οι μπλογκερς (F20 -όταν μάθεις τι είναι ο κοδικός αυτός τρέχω να κρυφτώ!! :)))

(υπογραφή) (σφραγίδα)
Τρελογιατρός Δαμασκηνέ
Δαμασκηνής Ψυχιατρείο

Takiz είπε...

Άλλοι βρίσκουν την αβυσσο στην τσάντα τους και άλλοι στην πεθερά τους.



ΥΓ Μετά από αυτήν την αποκλειστικότητα είμαι σίγουρος ότι οι δουλειές θα πάρουν τα πάνω τους.

Την καλημέρα μου.

Μιλ1 είπε...

Δαμασκηνάκι να είσαι σίγουρη ότι θα βρω τι είναι αυτό το F20!!!!!!!!!!!
Αλλα γιατί έχω την εντύπωση ότι θα με αντιπροσωπεύει;
Φιλάκια!!!!

Takiz, αβυσσος η τσάντα της πεθεράς...

Cookie είπε...

Α χαχαχαχα, ειλικρινά πιστεύω πως ΟΧΙ! :)))

Μιλ1 είπε...

Μάκη,
Το ύψος του τακουνιού δείχνει απλά γυναίκα που δεν μπορεί να βάλει ψηλότερο γιατί τρέχει όλη μέρα σαν τον Βεγγο!

Dr_MAD είπε...

Παντού υπάρχει ένας Μύθος!

[έχω και εγώ μια σπίτι]

Όσο για τα videos στο sidebar κάνε ό,τι θα σου πω, για να φαίνονται πιο όμορφα (σήμερα βρήκα επιτέλους χρόνο να σου γράψου επ'αυτού)

Eκεί που έβαλες το html code του youtube δες σε δυο σημείο που έχει κάτι νούμερα με ενδείξεις height και width. Λοιπόν, όπου λέει height αντικατέστησε το νουμεράκι με 208 (σε 2 σημεία είναι) και όπου λέει width αντικατέστησε με 250. Ετσι, θα χοράει όλο το video στο sidebar!

kanataki είπε...

εγώ, όχι ότι έχω καμιά έφεση να διαβάζω προσωπικότητες, αλλά γρι δεν κατάλαβα

υγ αν και μεταξύ μας το να καταλάβαινα θα ταν το περίεργο...

Μιλ1 είπε...

Χριστίνα μου (a.k.a. kanataki)
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!
Μήπως νομίζεις ότι κατάλαβα εγώ?
Αλλα όσο το ψάχνω, μάλλον υπάρχει ενδεχόμενο να αποτρελαθώ!!!!!
Ας το λύσει η επιστήμη!

Φιλιά!

Aggelos Spyrou είπε...

Κάθε φορά που μπαίνω να διαβάσω την ανάρτησή σου αυτή, μοιάζει με ... πρώτη φορά!!!

(Πάντα ήθελα να το πω αυτό κάπου!).

:)

Μιλ1 είπε...

Καλέ μου Aggele Spyrou,
Μην ανησυχείς. Δεν θα σε πειράξει κανείς. Εμείς δεν θέλουμε το κακό σου. Ησύχασε... Οοολα θα πάνε καλά...

------ είπε...

Ωραια...και ποια είπε ο γιατρός ότι ειναι η διαγνωση;;;χιχιχι!!!!
καλό απόγεμα

Μιλ1 είπε...

Νανά μου...
Δεν ξέρω. Πήρα τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι ο γιατρός αποδήμησε μόνιμα στο Γκίτερσλοχ και θα ακολουθήσει καριέρα αρμεχτή μιας αγελάδας που τη λένε Βαν Ντόρφεν....

(Βρε λες να μου είπαν ψέμματα??)

Marilou είπε...

Kαλημέρα Μιλενάκι μου..
Σευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση! Είπα και εγώ να σου απαντήσω μετά βεβαίως βεβαίως τον Άγγελο! χιχι

1. Γιατί κλαίς?
Για να εκτονωθώ, πνίγομαι!

2. Γιατί δε κλαίς?
Προφανώς γιατί δεν έχω νεύρα - Πώς το έπαθα?!

3. Πού είναι ο βάλτος?
Στα βιβλία της Π.Δέλτα.

4. Ποίος και πο΄΄υ είναι ο δεσμοφύλακας?
Είναι σε lunch break και προφανώς όχι στο δάσος!

5. Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
Στην ντουλάπα μου!

6. Περιφρονείς κάτι?
Ναι.. ίσως πολλά περισσότερα από ότι θα έπρεπε. Όπως τον αντιεπαγγελματισμό, τον μιμιτισμό, την έλλειψη σεβασμόυ & παιδείας κτλ κτλ

7. Θα ερωτευόσουν για πάντα?
Καλά, βρήκες άτομο να ρωτήσεις και εσύ βρε χρυσουλάκι μου!

8. Γιατί πουλιούνται τα 'έργα τέχνης'?
Για ξέπλημα χρήματος.

9. Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την παραπάνω πρόταση?
Μήπως?!

10. Do you remember revolution?
Ντου γιου?

11. Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το έλεγε το ωροσκόπιό σου?
Όχι.. που να τρέχω τώρα στα βουνά..

12. Θα σκότωνες το παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε από το πάγο?
Όχι!!

13. Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?
Είμαι πολύ αγχώδης για να τα έκλεινα πιστεύω..

14. Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
Όχι βέβαια!

15. ...
Βαρέθηκες?

16. Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε πως ποτέ δε θα σας συλλάβουν;
Με καμία περίπτωση..

17. Θα σκότωνες τον Μπους,αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
Προταιρεότητα για σκότωμα έχουν οι γείτονες, μόλις ξεμπερδέψω με αυτούς, βλέπουμε.. Είναι δελεαστικά τα εκλέρ.. Αφού με ξέρεις!

18. Θα έδινες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα αστέρια?
Αλήθεια είναι ότι όλα τα ελλαττώματά μου τα βλέπω σαν τα 'αστέρια' μου, γιαυτό και θα στα έδινα!

19. Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Μάλλον θα νοίκιαζα κανένα sex & the city!!

Πολλά πολλά φιλάκια Μιλενάκι μου!