Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Μέρα ραδιοφώνου...


Η ώρα σήμανε 8.00 ακριβώς! Το κόκκινο τετράγωνο φωτάκι "on air" με τα δύο πλαστικά τεράστια αυτιά άναψε! Ε, ναι λοιπόν! Είμαστε στον αέρα!
Gooooooodmorning Vietnam!

Για όσους δεν άκουσαν σήμερα το πρωί 8-9 την εκπομπή του Βασίλη Αδαμόπουλου στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 (που να τους καεί το φαγητό...) ήμουν η τυχερή ακροάτρια της Παρασκευής που είχα την ευκαιρία/τιμή/χαρά να "συμπαρουσιάσω" για δύο ώρες το πρωινό magazino στο αριστερό πλάι του αγαπημένου μας συν-blogger Vasadam.
Απόλυτη έκσταση. Αλλά και τρελό άγχος. Αν βλέπατε την καρέκλα μου... Πέρα-δώθε, πέρα-δώθε... Σίγουρα μετά το τέλος της εκπομπής θα έκανε εμετό απ' τη ζαλάδα. Ήταν η πρώτη φορά βλέπετε. Λογικό δεν είναι; Και μιλάμε για ένα κοριτσάκι που οι γονείς του στο δημοτικό του έκαναν συνεχώς πάρτι για να γνωριστεί με τα άλλα παιδάκια. Από τότε έχω κάνει προόδους, δε νομίζετε;
Πέρα και πάνω απ' όλα όμως, οφείλω να δηλώσω ενθουσιασμένη από το κλίμα που επικρατεί στον ΑΝΤ1: Βασίλης Αδαμόπουλος εξαιρετικός (σλουρπππππ), Μαρία Τσέγκα (βλέπε δημοσιογραφική επιμέλεια) γλυκύτατη και στυλοβάτης της εκπομπής, Δημήτρης Κύρκος (στον ήχο), απίστευτη περίπτωση, κάτι σαν "εμψυχωτής" σε τηλεπαιχνίδι και ο Ιωσήφ Χατζηιωσήφ στη μουσική επιμέλεια, μας "έστειλε" με τις επιλογές του.
Οι ευχάριστες εκπλήξεις της ημέρας ήταν ο Παναγιώτης Λιάκος και ο Κώστας Γιαννουλόπουλος -οι ανεπανάληπτοι "Αδιάβροχοι"- που μας έδωσαν τη σκυτάλη και ο extra συμπαθητικός Σταύρος Μονεμβασιώτης που μας την πήρε (σνιφ).
Ομολογώ εδώ ενώπιόν σας ότι ερωτεύτηκα. Ερωτεύτηκα το ραδιόφωνο! Έχω την υποψία ότι ο έρωτας δεν είναι αμοιβαίος, αλλά δεν σκάω! Είμαι κάτι σαν τον Ολυμπιακό. Χρειάζομαι λίγο παραπάνω από ένα δεύτερο ημίχρονο για να ανατρέψω το σκορ και να εντυπωσιάσω τα πλήθη!
Ωχ... πάει... την ψώνισα!

26 σχόλια:

tzonakos είπε...

Ομορφο μπλόγκ.
Σε βρήκα στου γιατρού όπου ρωτάς αν μπορείς να παίξεις ακάλεστη.
Πάρε σε παρακαλώ απο μενα ενα κάλεσμα και παίξε !
:)
Οσο για το ραδιόφωνο το απολαμβάνω περίπου 2 ωρες κάθε μερα και συνήθως στο αυτοκίνητο. Θα ήθελα να ακουω περισσότερο.
Να σαι καλά.

Μιλ1 είπε...

Welcome Tzonakos!

Τελικα δεν χρειάζομαι πρόσκληση γιατί ήδη έχω! Με κάλεσε το αγαπημένο μου δαμασκηνάκι (clockwork plum) και δεν σας έχω ανάγκη! Χα! (humor).

Το ραδιόφωνο είναι μαγικό και απ' έξω και από μέσα!
Να μας ξανάρθεις!

tzonakos είπε...

Ε, αφου το Δαμασκηνάκι ειναι κοινή φίλη, σίγουρα :)

Dr_MAD είπε...

Μπράβο ρε παιδιά! Κι εγώ έρχομαι εδώ, για να καλέσω... (τσκ τσκ τσκ)

Για να σκεφτώ... εγώ κάλεσα τον Τζων, αυτός το δαμασκηνάκι, κι αυτό εσένα...

ΑΡΑ

Είναι σα να σε έχω καλέσει εγώ!
[μη μου το χαλάσετε pls]
[έστω μέχρι να πάω για νάνι]

Καλό ΣουΚού :-D

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

...και καλά δεν ήξερες να μας το πεις νωρίτερα να σε ακούσουμε?

Μιλ1 είπε...

Mad, τώρα που ξύπνησες μπορώ να στο αποκαλύψω: ΟΧΙ δεν με κάλεσες εσύ!

Tzonako, Το δαμασκηνάκι είναι super!!!

Γατούλα μου σόρι, αλλά δεν το σκέφτηκα. Το βράδυ της Πέμπτης μόνο με έπιασε το ψώνιο μου και το έβαλα στο status μου στο facebook.... Μόλις πάρω το cd μπορώ να το postάρω όμως να ακούσετε τις μαλακίες που έλεγα!!! :-) Καλό εεεεεε???
Φιλάκιααααα

Dr_MAD είπε...

ΑΑΑ! Θέλω κι εγώ να μου το στείλεις στο facebook. ΟΚ? Ψάξε στους φίλους της Κανατάκη έναν μπέμπη :-D

PS: Με τις προσκλήσεις δε θα τα χαλάσουμε. Είδες πώς κοπτώμεθα να σε βάλουμε μέσα στο παχνίδι. Αυτό να σου πει πολλά :-)

Μιλ1 είπε...

MAD εχω εντυπωσιαστεί! Σφάζεστε για το ποιος θα με πρωτοκαλέσει!
Anyway, δεν το έχω βάλει στο facebook. Απλά είχα ανακοινώσει πως θα είμαι στην εκπομπή. Οταν πάρω το cd όμως θα το κάνω link στο blog.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρίτη για κάλεσμα και αταϊδρωμένη....Μμμμμμ...κι' εγώ ερχόμουνα να σου πω ως σε έχω ήδη καλέσει.... ΤΖΙΦΟΣ...
;-)))))
Καλή αρχή με το ραδιόφωνο!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μιλ1 είπε...

Γλαρένια μου!
Μόνο και μόνο για να τιμήσω την πρόσκλησή σου, λέω να βγάλω μια έξτρα φωτό με τις κατακκόκινες γόβες μου για σένα αποκλειστικά!!!

Στο ραδιόφωνο θα μείνω στην αρχή, αφού ήμουν απλά καλεσμένη! Κάθε Παρασκευή ο Αδαμόπουλος έχει 2 ακροατές (άλλους κάθε εβδομάδα) και συμπαρουσιάζουν την εκπομπή. Οπότε δεν θα υπάρχει συνέχεια... :-(
Μπορώ όμως να φτιάξω έναν πιλότο και να πάρω σβάρνα τους σταθμούς για να κυνηγήσω τον έρωτά μου!
Φιλιάααααα!

Takiz είπε...

Ακούω τον Αδαμόπουλο καθημερινά.Είναι ωραίος τύπος ....(σλουρπππππ) Χαχαχαχα

Κάπως έτσι, είχα φανταστεί το κλίμα που επικρατεί εκεί, έτσι όπως το περιγράφεις.
Πιστεύω ότι η «εκπομπή σας» ήταν καταπληκτική. Και εσύ στάθηκες μία χαρά.
Ζήλεψα , καλοπροαίρετα.
Μπράβο και πάλι μπράβο.

ΥΓ . Πάντως, αν το έχεις μέσα σου.....ε????
Άντε, κε Αδαμόπουλε, δώστε μία ευκαιρία ακόμα.


Την καλημέρα μου.

Μιλ1 είπε...

Takizzzzz,
Θυμάμαι που έστειλες και μήνυμα την ώρα της εκπομπής!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :-)
Ελπίζω μόνο να μην συνοδεύονται με σλουρπππππ!!!!!!
Χαχα!

φάβα είπε...

Milena αν και οι γοβες μου πηξανε και δεν χωρανε αλλο παπουτσι,να παίξεις γιατι από οτι είδα έχεις και πολλά καλέσματα ;)
filia!

Aggelos Spyrou είπε...

Είσαι απαράδεκτη!!!

Ήξερες ότι θα είμαι Θεσσαλονίκη κι ότι δεν θα ακούσω την εκπομπή και γι' αυτό διάλεξες αυτή τη μέρα!!!

Φοβήθηκες μη στείλω μήνυμα με ...κολακευτικά λόγια για τα ανέκδοτά σου!!!

Όλα τα είχες προμελετημένα!!!

Πολλά θαυμαστικά βάζω πάλι!!! (άσχετο)!!!

Είμαι σίγουρος ότι θα ήσουν καλή. Θυμάμαι από τότε που συναντηθήκαμε ότι γενικά είσαι ...συνεσταλμένη! :ΡΡΡ Είμαι όμως σίγουρος ότι ο Αδαμόπουλος θα σε έσπρωξε στη... ραδιοφωνική ακολασία!!!

Ο Μύθος τι λέει για όλα αυτά;

Άντε, και του χρόνου!!! :)))

Υ.Γ. Αν θες πάντως να ζεις τη μαγεία του ραδιοφώνου κάθε μέρα, προτείνω να μιλάτε με το Μύθο, ακόμα και μέσα στο σπίτι, με walky-talky. Είναι καλό ...αντίδοτο! :)))

Μιλ1 είπε...

Aggele,
για να σου αποδειξω ότι "ω, με συγχωρείτε, ήταν τυχαίο..." θα postάρω την εκπομπή μόλις πάρω το cd έτσι για να μην γλυτώσει κανένας από τις κοτσάνες μου, όπως είπα και στη Γατούλα στη στέγη! Για να πάρεις μια γεύση, μέχρι και την Εμυ Λιβανίου μελετήσαμε!!! χαχαχα
Οσο για το αν με έσπρωξε ο Vasadam στην ακολασία, το πάλεψε ο καημένος! Μόνο στα χαστούκια που δεν με άρχισε!
Αλλά εγώ έπαθα αυτό που παθαίνει κανείς όταν ερωτεύεται με την πρώτη ματιά! Κοιτάζεις τον άλλον σαν ηλίθια, γουστάρεις τρελά, αλλά δεν βρίσκεις τίποτα έξυπνο να πεις!

Ο Μύθος γουστάρει ραδιόφωνο και έχει και προϋπηρεσία χρόνων, αλλά καλύτερα να στα πει ο ίδιος!

Φιλιά!

Υ.Γ. Εφερες κανένα τσουρεκάκι απο Τερκενλή???? εεεεε?????

Μιλ1 είπε...

ΟΚ Φαβούλα μου!!!!
Φιλιά!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Ωχ!!!! Είμαι απαράδεκτος I know! Τώρα μόλις είδα το post. Και το μόνο έχω να σχολιάσω είναι: Ας πρόσεχες!!! Σλουρππππ!!!! Και ματς μουτς άπειρα!!!! (να σκάσουν αυτοί που ξέρουμε χε-χε). Ένα είναι βέβαιο. Θα μας ξανάρθεις! Ε;

proinesdiadromes είπε...

Αυτό είναι το blog της εκπομπής. Αν βρεις χρόνο περνάς. Φιλιάααααα!!!!

Makis είπε...

Αγαπητη Μιλένα.....

ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!!!!!!!!

Χαιρομαι που περασες καλα.....

Μιλ1 είπε...

Goodmorning Vasadaaaaaaaam!
Νομίζω πως θα παραβλέψω όλα τα άλλα και θα κρατήσω -εντελώς εγωιστικά- το "Θα μας ξανάρθεις! Ε;"
Φιλιαααααααααααααααααααααααα

Μιλ1 είπε...

Μάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή και αν είσαι Σαββατογεννημένος όπως εγώ έχεις ελπίδες να κληρωθείς!!! χαχαχα
Αυτό ισχύει και για όσους άλλους ζηλεύουν!
Φιλιά!

Μιλ1 είπε...

proines diadromes
a.k.a. Αδαμόπουλε,
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!!

Makis είπε...

Σαββατογενημενος ειμαι....λες?
Να εισαι καλα Μιλένα...

zero είπε...

Αντε και καλη αρχη.
Πραγματι το ραδιοφωνο ειναι πολυ αξιολογο μεσο.
Την καλησπερα μου.

www.radionext.gr είπε...

Καλησπέρα.
Λίγο ετεροχρονισμένο το μήνυμα...
Θέλω να σου πω ότι είμαι χαρούμενος γιατί αυτό το ραδιόφωνο που εικονίζεται στο αρχικό post σου, είναι ίδιο με το δικό μου.
Συνεχίζει και "παίζει" ακόμη.
Καλή συνέχεια στο blogάκι σου και στους αναγνώστες σου..

Μιλ1 είπε...

Radionext,
Ετεροχρονισμένα ή φρεσκότατα, όλα τα σχόλια με κάνουν το ίδιο χαρούμενη!
Εγω έχω ένα ραδιόφωνο-έπιπλο απο τον παππού μου που το λατρεύω και τώρα βρίσκεται το σπίτι μας!

Καλώς μας ήρθες και ελπίζω να περνάς συχνά!