Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

It all comes back to you...

Πριν λίγες μέρες πήγαμε το Σκούμπι στο γιατρό για τα καθιερωμένα εμβόλια. Εκεί γνωρίσαμε την Πούπσι (εγώ την βάφτισα έτσι), ένα γατάκι κοκκινοτρίχικο και ξεμαλλιασμένο που κατοικοέδρευε στο διπλανό δωμάτιο από το εξεταστήριο, μέσα σε ένα κλουβάκι. Η Πούπσι λοιπόν δεν είχε σπίτι. Η κτηνίατρος μας είπε ότι της την πήγε μια κοπέλα κλαίγοντας με λυγμούς γιατί την είχε χτυπήσει με το αυτοκίνητό της...
Η κοπέλα μόλις κατάλαβε ότι είχε χτυπήσει το γατάκι τρελάθηκε και σταμάτησε για να την ψάξει. Ευτυχώς η μικρούλα ζούσε! (Τι ανακούφιση!). Την τύλιξε με το μπουφάν της και έτρεξε αμέσως στην κτηνίατρο. Ευτυχώς δεν είχε χτυπήσει πολύ. Οπως καταλαβαίνετε, η Πούπσι σώθηκε και τώρα είναι πολύ κοντά στο να βρει ένα σπίτι για να μην κινδυνεύει στους δρόμους. Χίλια μπράβο αξίζουν σε αυτή την κοπέλα...
Αυτή η ιστορία μου έφερε στη μνήμη μια άλλη ιστορία, άκρως αντίθετη. Οταν μια πρώην συνάδελφος ήρθε σχεδόν καμαρώνοντας στη δουλειά να μας διηγηθεί το κατόρθωμά της! Είχε χτυπήσει, λέει, μια γάτα με το αυτοκίνητο. Εννοείται ότι δεν γύρισε να δει αν η γάτα ήταν ζωντανή ή νεκρή. Απλά προσπέρασε (ξέρεις Νανά μου, όπως εκείνος ο εγκληματίας προσπέρασε την βαφτισιμιά σου) και ύστερα περνώντας από το ίδιο σημείο με τον φίλο της, έκαναν χιούμορ του στυλ «πρόσεξε μην πατήσεις καμιά γάτα, χαχα»!!!
Πέστε μου: Πόσο κακόψυχος πρέπει να είσαι για να καυχιέσαι για κάτι τέτοιο; Συγκαταλέγεσαι στους ανθρώπους ή στα κτήνη; Γιατί αν δεν σέβεσαι τη ζωή, είτε αυτή στέκεται σε δύο πόδια, σε τέσσερα ή σε σαράντα, πως έχεις την απαίτηση να σε σεβαστεί εκείνη;
Anyway...
«It all comes back to you»...

21 σχόλια:

kwtsos είπε...

Όταν κάποιος κακοποιέι ζωάκια το κάνει γιατί κατά βάθος ο ίδιος είναικακομοίρης και καταπιεσμένος. Με άλλα λόγια όταν εκδικείται κανείς μια γάτα σημαίνει ότι δεν έχει σκίσει κάπου αλλού τη γάτα (π.χ. εργασία, σπίτι)

Ανώνυμος είπε...

επιτελους! και καποια ελπιδοφορα δειγματα ανθρωπινης σμπεριφορας!

Νίνα είπε...

ποσο δικιο εχεις...τι ζωα κυκλοφορουν..

Και πιστευω ακραδαντα οτι ολα εδω πληρωνονται και σου επιστρεφουν μπουμερανγκ!

Μπραβο στην κοπελα μπραβο και σε σενα γι'αυτο το ομορφο ποστ! ας θυμομαστε που και που οτι ζουμε σε ενα πλανητικο συστημα που χρειαζεται κι αλλα πλασματα για το καλο μας!

Ανώνυμος είπε...

aΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΜΙΛΕΝΑ! ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΗΠΟΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΣΤΟΣ ΑΣΚΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΓΥΝΕΤΑΙ ΣΗΝΗΘΩΣ? ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑ! SPY

Ανώνυμος είπε...

O SPY EKANE TO PARAPANO SXOLIO GIATI KSEXASE OPOS PANTA TO KODIKO PROSVASIS TOY! SPY

------ είπε...

Ax Μιλένα μου πολύ φοβάμαι ότι αυτος που χτύπησε τη βαφτιστήρα μου είναι πολύ χειρότερος!!!!
Καλή σου μέρα καλή μου

Μιλ1 είπε...

Kwtso,
Με λίγα λόγια έχει το σύνδρομο της εξουσίας...

una mamma όντως έτσι...

Νινα μου καλώς ήρθες και πάλι! Μας έλειψες! Ασε που αυτά τα "ζώα" κυκλοφορούν και χωρίς λουρί...

Ξεχασιάρη Spy, όπως ακριβώς τα λες!

Νανά μου σίγουρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης αλλά μιλάμε και στις δύο περιπτώσεις για λειψές ψυχές.

Dr_MAD είπε...

Και δε θα είναι επτάψυχη η γκόμενα που λες. Μπαμ και κάτω, το ζώο

[πιπέρι στο γιατρό]

Marilou είπε...

merikoi den exoyn ka8oloy paideia..

me ti skopo ir8an arage aytoi sto kosmoooo???!!! oeo?!

perimena sto telos toy to post na mas peis pws pires telika spiti tin poypsi!!!

Polla filakiaaaa
xx

Μιλ1 είπε...

MAD!!! ΠΙΠΕΡΙ!!!!!!

Μαριλού μου αν την έπαιρνα εγώ η καημενούλα θα είχε γλιτώσει από ρόδες και θα το 'βρισκε από τα σκουμποδόντια!!!
Αλλά υπήρχε ενδιαφέρον οπότε τώρα που μιλάμε μπορεί να είναι στο καινούργιο της σπιτικό!
Φιλάκια!!!!

leila είπε...

αχ.. και εχω αδυναμια στα γατια...

NEFELOMATA είπε...

Και αν αρχίσουνε να οδηγούνε και οι γάτες

Cookie είπε...

Οταν μάθαινα οδήγηση, ο δάσκαλός μου μου είπε μια φορά:"Πρόσεχε τη γυναίκααα!" Όχι πως θα τη χτυπούσα, εντάξει. Μετά από λίγο στο δρόμο ήταν ένας σκύλος, και πριν σταματήσω, ο δάσκαλός μου είπε: "Πάτα το σκύλο!"

Είναι νομίζω πως πολλοί άνθρωποι, δυστυχώς, δεν τα βλέπουν τα ζώα σαν ζωντανά πλάσματα και ψυχούλες... Κρίμα, διότι είναι καλλίτερα από εμάς (τα ζώα με ρούχα).

spy είπε...

ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΙ ΕΓΡΑΨΑ

Μιλ1 είπε...

Leila
KAI
Nefelomata
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!
Αν αρχίσουν να οδηγούν οι γάτες θα πρέπει η συγκεκριμένη να χάσει τον ύπνο της!
Εγώ πάλι έχω αδυναμία σε όλα τα ζωάκια...

Δαμασκηνάκι μου γλυκό, που βρήκε να το πει ο δάσκαλος!!! Η αλήθεια όμως είναι αυτή. Οτι κάποιοι δεν βλέπουν τα ζωάκια σαν ζωούλες. Κρίμα γι' αυτούς...

------ είπε...

Μιλενάκι δεν ξερω αν εισαι σε διακοπές ή όχι...λέω το βράδυ να διαβασω αυτην την ανάρτηση σου στην εκπομπή....δεν έχεις αντιρηση έτσι;;;
Σ`ευχαριστώ πολύ πάντως

faraona είπε...

Ποιο ζωο?Ποιο κτηνος?
Τετοια ατομα δεν ειναι ουτε να ξοδευεις το σαλιο σου για να τα φτυσεις!
Μπραβο στο κοριτσι που εσωσε το γατουλι.

τα φιλια μου.

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αχ... μην κάνεις ότι δεν θες να σου κανουν εγω ξέρω!

Καλώς σε βρήκα!

Τα φιλιά μου!

Μαρία Έλενα είπε...

Καλημέρα Μιλένα
Πολύ όμορφο το γατάκι
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε τέρατα και το δείχνουμε με καμάρι σε όλες μας τις πράξεις δυστυχώς.

Πέρασα να πω μια καλησπέρα και καλό καλοκαίρι.

Cookie είπε...

Πού χάθηκες καλέ Μιλενάκι; Διακοπούλες; :)) Άντε καλά να περνάς! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!