Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

And the OSCAR goes to........


...στο δορυφορικό κανάλι της ΕΡΤ Prisma+. Γιατί σε ένα ξέφρενο ζάπινγκ σκόνταψα πάνω του και ανακάλυψα ότι παίζει κινούμενα σχέδια στη νοηματική γλώσσα! Αν δεν με απατά η... παιδική μνήμη μου, πρέπει να ήταν ο ξανθούλης Νιλς Χόλγκερσον παρέα με έναν συμπαθέστατο κάστορα. Η εικόνα κάλυπτε όλη την οθόνη της τηλεόρασης, ενώ όταν υπήρχαν διάλογοι η εικόνα γινόταν μικρότερη και κάτω δεξιά εμφανιζόταν μια καλή κυρία που «μετέφραζε» κάθε λέξη στη νοηματική. Ως τώρα είχα δει κάτι παρόμοιο μόνο σε ειδήσεις. Όμως το ότι κάποιος σκέφτηκε να δώσει λίγη χαρά στα κωφάλαλα παιδάκια που ίσως δεν έχουν μάθει ακόμα να διαβάζουν, με εντυπωσίασε.
Υποκλίνομαι λοιπόν στους υπεύθυνους του καναλιού γι’ αυτή την ιδέα. Δε γνωρίζω τι προγράμματα έχουν τα κανάλια του plus γιατί δεν είχα ανακαλύψει μέχρι σήμερα ότι υπάρχουν στην τηλεόρασή μας, όμως ομολογώ ότι αυτή η μοναδική πρώτη γεύση που πήρα ήταν πολύ γλυκιά...

6 σχόλια:

faraona είπε...

Μπραβο τους πραγματικα πολυ καλα το σκεφτηκαν!
φιλια

------ είπε...

Mιλένα μου
Καλησπέρα.Σας βάζω μια έκκληση.Πρόκειται για τη βαφτιστήρα μου.

Το Σάββατο 7 Ιουνίου στις 12 και μισή το βράδυ αυτοκίνητο αγνώστων στοιχείων χτύπησε μια 26χρονη κοπέλα καθώς διερχόταν την Κηφισίας στο ύψος του ΜΕΤΡΟ Μεγάρου Μουσικής και την εγκατέλειψε.
Οι περαστικοί ειδοποίησαν την Τροχαία Καισαριανής και το ΕΚΑΒ το οποίο τη διακόμισε τραυματισμένη στο Ναυτικό Νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται.
Παρακαλούμε θερμά όποιον γνωρίζει κάτι για την υπόθεση να επικοινωνήσει με την οικογένεια στο τηλ. 210-9650418. Θα σας είμαστε ευγνώμονες.

Cookie είπε...

Το ειχα δει σε διαφημισεις. Δυστυχως δεν εχω ΕΡΤ ψηφιακη. Ειναι πολυ καλη ιδεα. Αν γινοταν το προγραμμα να επεκταθει λιγο ακομα και να μπορεσουν να το εχουν πιο πολλα σπιτια, ακομη καλλιτερα.

Φιλακια Μιλενακι μου και καλη εβδομαδα!

Aggelos Spyrou είπε...

Μιλενακουλίνι,

οκ, πολύ καλή προσπάθεια αυτή αδιαμφισβήτητα.

Ήθελα να πω κάτι "πειραχτικό" τώρα, αλλά το θέμα δεν το σηκώνει! :)

Dr_MAD είπε...

Εγώ όταν τα έλεγα... χαχαχα! Ακόμα και το Συνέδριο "ΜΜΕ και ΑμεΑ" ανέβασα σε post! LOL

Πραγματικά πολύ καλή προσπάθεια, αλλά η πρόσβαση των ΑμεΑ στα ΜΜΕ έχει ακόμα δρόμο μέχρι να πούμε ότι είναι ικανοποιητική!

Φιλί ρε :-D

The Butterfall είπε...

εγώ εχω ερτ ψηφιακή και παρακολουθώ συχνά τα προγράμματα της! πραγματικά αξίζει ένα τεράστιο μπράβο στους υπεύθυνους για την κίνηση τους αυτή! Συγχαρητήρια! ελπίζω να υπάρξει και συνεχεία!