Σάββατο 2 Αυγούστου 2008

I'll be back soon!



Λίγο η πολύ δουλειά, λίγο κάτι τρεξίματα που έχω (με την καλή έννοια), αμέλησα και το blogάκι μου και τους blogoφίλους μου...
Το παράξενο -και φυσιολογικό μαζί- είναι ότι σας σκέφτομαι συχνά!
Οπως φαίνεται είστε πια κομμάτι της ζωής μου!
Γι' αυτό...
Θα τα ξαναπούμε το συντομότερο δυνατό!
Εύχομαι σε όλους λοιπόν Καλό Καλοκαίρι!
Να περάσετε τέλεια!
Κι εγώ καλύτερα! (κάτι ξέρω που σας λέω.....)

Υ.Γ.: Μπεμπούλα της Αύρας μας καλώς ήρθες! Αυρούλα, γερά με τσαμπουκά!

11 σχόλια:

Cookie είπε...

Έτσι μπράβο! Βάζεις μια ταμπέλα για να μην ανησυχούν τα φιλαράκια :))

Καλό καλοκαίρι Μιλενάκι και να περάσεις υπέροχα, να μας έρθεις δροσερή και με μπόλοικο υλικό για νέες αναρτήσεις :)

Πολλά φιλάκια!

AVRA είπε...

η μπεμπα ειναι μια χαρουλα και σου ευχεται καλες διακοπες! !!!! :-)))

faraona είπε...

kΑΛΕς ΔΙΑΚΟΠΕς ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κουκλίτσα, παραΜΥΘΟένια να περνάς!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

"ζαχαρούλα.." είπε...

ελπίζω να περνάς καλά... καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

να σαι καλα κοριτσι μου! να περασεις τελεια : ))

spy είπε...

ANTE NA SMIKSOYME!!
AYTO TO "SOON" POSO "SOON" TO ENOEITE MILENA K MYTHE?
KA LA NA STAI!!!!!

Νίνα είπε...

χαχα ακομα διακοπες κανεις?!

να εισαι καλα, πολλα μπλογκοφιλια!

Aggelos Spyrou είπε...

ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ Ε; ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ!!!

Να ζήσετε!!! Ελπίζω να σε πήγε ταξίδι του μέλιτος κάπου ρομαντικά και όχι στο... Μπαλί! :)

Άντε, γυρίστε, κι άλλοι παντρεύτηκαν αλλά δεν κάνουν έτσι!!!

Και πες του Μύθου, να βάλει μπρος για κανέναν απόγονο τώρα που είναι νέος ακόμα και μπορεί!!! :ΡΡΡΡΡ

:))))))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλό φθινόπωρο!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Eπειδη εχεις κλειστα τα σχολια σου ευχομαι εδω.Να ζησετε ευτυχισμενοι και καλους απογονους.
Κι ετσι εσυ ,εκει διπλα του ...παντα.