Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Η Μιλένα ξανά στον αέρα!


Από μικρή, όταν ερωτευόμουν, δεν άφηνα ποτέ τα πράγματα στην τύχη τους. Όσο δύσκολες και αν ήταν οι συνθήκες, επέμενα και εξαντλούσα όλα τα περιθώρια να κερδίσω ή να σώσω αυτό που αγαπούσα. Δεν ήθελα να έχω καμία αμφιβολία ότι δεν προσπάθησα. Προτιμούσα να φάω τα μούτρα μου, παρά να μείνω με την αίσθηση ότι τα παράτησα αμαχητί.
Έτσι και με το ραδιόφωνο. Το ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα. Τα έχουμε πει αυτά. Τι κι αν τα μπουρδούκλωσα στην "παρθενική" μου εμφάνιση στην εκπομπή του Vasadam; Αποφάσισα να ξαναπετάξω στον... αέρα και ίσως αυτή τη φορά να μη "βρω" σε δέντρο!

Έτσι, μόλις έπεσε στην αντίληψή μου ότι το ίδιο σύστημα έχουν τις Παρασκευές σε κάθε εκπομπή στο MAD radio, έσπευσα να δηλώσω συμμετοχή στην εκπομπή της γλυκύτατης συμμαθήτριάς μου από το Εργαστήρι, Μαίρης Μαργέλη.
Ίσως τελικά να μου πηγαίνει καλύτερα κάτι πιο μουσικό, κάτι πιο light.
Άλλωστε κάποτε τα έβαφα και ξανθά...
Αν τα κάνω και πάλι σαλάτα, θα το παρατήσω το σπορ, γιατί δεν θα "το' χω".
Όσοι θέλετε να με απολαύσετε ή να με ακούσετε για μια ακόμη φορά να τα κάνω μαντάρα δεν έχετε παρά να συντονιστείτε στους 106,2 και στο MAD radio 10-12 το πρωί της Παρασκευής 30 Μαΐου.
Ραντεβού στον αέρα!!!

10 σχόλια:

neoinileias είπε...

Γενική διαπίστωση είναι ότι η εικόνα στα πανεπιστήμια είναι τραγική.

Aggelos Spyrou είπε...

Καλή μου Μιλένα,

έχεις γίνει ο Μύθος του Ραδιοφώνου!

:ΡΡΡ

:))) (ελπίζω να μπορέσω να σε ακούσω, έστω για λίγο, έστω για μια στιγμή, όχι όμως τη στιγμή που θα πεις ...ανέκδοτο!!!).

(Όσο για τη διαφήμιση με τον τύπο που ιδρώνει ασυστόλως, είναι αισχρή!!!).

:)))))

Φιλάκια!!!

:)))))

Ο Μύθος σε ποιο ραδιόφωνο θα εμφανιστεί αύριο; :Ρ

faraona είπε...

Θαυμασια λοιπον θα σε ακουσουμε!

καλο βραδυ!

Ανώνυμος είπε...

αργησα να δω την αναρτηση...ελπιζω να τα πηγες καλα...κι αν οχι δεν πειραζει : ))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κρίμα....εγώ το έχασα, γιατί άργησα να δω την ανάρτησή σου.
Επιδή όμως είμαι σίγουρη πως θα το επαναλάβεις (είπαμε έρωτας είναι και με το μαχαίρι δεν κόβεται...) θα σε ακούσω σίγουρα την επόμενη φορά.
Καλό Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

------ είπε...

Κι εγώ τόχασα και τσαντιστηκα τωρα...βρε κουτό να μας στελνεις ΜΝΜ νωρίτερα να σε ακούσουμε.... μην αφήνεις τελευταία στιγμή...
Φιλάκια ...........

Μιλ1 είπε...

Neoinileias wellcome!
Εκτός θέματος, αλλά για να το λες κάτι περισσότερο θα ξέρεις!

Aggele Spyrou, μάλλον θα γίνω ο μαϊντανός του ραδιοφώνου!!!

Faraona μου,
γλυκιά una mama,
Γλαρένια μου και...
Νανά μου
(εσένα σε ζηλεύω να ξέρεις!!! Με την καλή έννοια παντα!)

Σίγουρα ήμουν πιο χαλαρή αυτή τη φορά και σ' αυτό βοήθησε και το κλίμα στο MAD που είναι πολύ χαρούμενο και εντελώς χαλαρό. Aπό χρόνο ομιλίας πήγα κάπως καλύτερα (καλά, δεν ήμουνα και... CU!).
Και επειδή μου άρεσε ακόμα περισσότερο, θα το κυνηγήσω πλέον πιο σοβαρά. Και τότε θα τεθώ στην κρίση πιο έμπειρων ανθρώπων για το αν "το' χω" ή όχι!
ΕΠΙΜΕΝΩ: ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΑ!

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Μιλένα μου,

αν είναι να γίνεις ο μαϊντανός του ραδιοφώνου,

υιοθέτησε ένα νέο nick name:

"Μαϊνταλένα"!

Cookie είπε...

Αχ, που να παρει... παλι αργησα... το διαβασμα φταιει... :((((

Αν και.. ξερω πως σιγουρα τα πηγες τελεια! Δεν υπαρχει "το 'χω" ή "δεν το 'χω"... Αν πραγματικα κατι θες, ολα γινονται!

Φιλακια και καλο βραδυ!

Νίνα είπε...

χαχα εδω που ειμαι στη ξενιτια τα χανω κατι τετοια!!! τι τελεια θελω κι εγωωωωωωωωω μπραβο που κυνηγας το παθος σου!