Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Θα γίνει της Καλομοίρας!

ΟΚ ξέρω. Θα μου πείτε ότι νιαουρίζει. Και αν σας πω να ακούσετε τα πρώτα τραγούδια της Madonna ή της Kylie θα μου πετάξετε ντομάτες που τόλμησα να κάνω τη σύγκριση. Όμως αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιες φορές μετράει περισσότερο η σκηνική παρουσία, η φρεσκάδα και η τσαχπινιά, παρά η φωνή. Τέλος πάντων δεν είναι φωνάρα, αλλά δεν είναι και φάλτσα. Και είναι καλή στο είδος της. Και ο Λουμίδης στους καφέδες...
Ξέρω ότι θα μου πείτε ότι έχει αυτό το στυλάκι -σκέτη αμερικανιά- σα να μασάει συνεχώς ροζ τσιχλόφουσκα, που οι περισσότεροι απεχθανόμαστε. Αυτό και εμένα μου τη σπάει λίγο αλλά δεν θα την αντιπαθήσω γι' αυτό. Υπάρχει μια καργιόλα που έχει μαζέψει όλη μου την αντιπάθεια και δεν έχει μείνει περίσσευμα για κανέναν άλλον.
Το Καλομοιράκι όμως έχει απίστευτα καλή ενέργεια. Η θετική της αύρα φωσφορίζει σαν γιλέκο τροχονόμου. Αυτό το κορίτσι είναι η χαρά του Φενγκ-Σούι! Απαραίτητη σε κάθε σπίτι, εκεί, πλάι στον χρυσό Βούδα. Χαρά θεού! Έχει παιδική ψυχή, είναι καλό παιδί και δεν μπορεί να το κρύψει. Και στη σκηνική παρουσία "το' χει" ασυζητητί. Αστέρι στο χορό και λαμπερή αεράτη παρουσία. Χωρίς να το προσπαθεί. Της βγαίνει ο ρυθμός, ακόμα και από τους πόρους του δέρματός της. Αφήστε που έχει και τέλεια προφορά για να ερμηνεύσει το συγκεκριμένο τραγούδι στον διαγωνισμό.
Την είχα γνωρίσει όταν ήταν μέσα στο Fame Story σε μια διπλή συνέντευξη μαζί με τη Μάρω Λύτρα. Ένιωθα σα να μιλάω στη μικρότερη αδελφή μου (που δεν έχω). Άνετη, γλυκιά, με χιούμορ και ζεστασιά σε κάθε της λέξη και κίνηση. Ο εαυτός της. Από τις φορές που την έχω δει στην τηλεόραση, όπως ήταν τότε έτσι είναι και τώρα. Μόνο που τώρα έχει περισσότερη αυτοπεποίθηση και καλά κάνει.
Εγώ υποστηρίζω Καλομοιράκι με τα χίλια! Της εύχομαι καλή επιτυχία και ελπίζω ο... μυστικός συνδυασμός της να κερδίσει τις καρδιές της Ευρώπης!
Σπάστε σήμερα τα τηλέφωνα και ψηφίστε τα χειρότερα!!!!!

ΦΤΟΥ ΜΗΝ ΣΕ ΜΑΤΙΑΣΟΥΝ!
(που λέει και το αγαπημένο μου τηλεοπτικό κανάλι!)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καθολου ντοματες για την kylie η την madonna δεν θα σου πεταγα! συμφωνω απολυτα πως νιαουριζαν...ολοι καπως ξεκινανε και αναλογα με τις ικανοτητες και το ταλεντο που ολοενα τροφοδοτειται απο εμπειρια, καπου φτανουν...θελει δουλεια και δρομο να διανυσεις!
εχεις δικιο για την καλομοιρα...αν και θα την πω την αμαρτια μου..την εχω ψιλοβαρεθει αυτες τις μερες απο το overdose της εικονας της που αναπλαθουν ολα τα καναλια!
αλλα δεν φταιει αυτη...: ))

faraona είπε...

Ειναι χαριτωμενο πλασμα κι αρκετα εξυπνη κοπελα.Ξερει πολυ καλα τι κανει πιστευω .Ο μονος λογος που θα ευχηθω να παει καλα ειναι γιατι εκπροσωπει την Ελλαδα.

Την καλησπερα μου.

Μαρία Έλενα είπε...

Το Καλομοιράκι είναι τέλειο και θα τα καταφέρει.
Έχεις άστρο.
Φιλάκια ...