Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Γαβ και γουβ στον πεζοδρομο της Βουκουρεστιου...

Πόσο μου αρέσουν οι νύχτες στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου...
Νεκρός από την βουή της μέρας, γκρίζος και αμίλητος, ξαποσταίνει με λιγοστά φώτα να τον νανουρίζουν γλυκά...
Κι εγώ αραγμένος στις τσιμεντόπλακες, με τη σκόνη να μου γαργαλάει τη μουσούδα, απολαμβάνω τη μελωδία του ανθρώπου που παίζει βιολί και τινάζω νωχελικά το αυτί μου. Πιο κάτω, ένα μπαράκι σε καμουφλάζ φιλοδοξεί να χωθεί μέσα στις νότες του «It’s now or never», παίζοντας μια κάπως άτσαλη ποπ μουσική.

Η ώρα είναι 8. Σε λίγο θα περάσουν εκείνες οι δύο κοπελίτσες. Η καστανούλα που μου ρίχνει κάθε φορά που περνάει κλεφτές λιγωμένες ματιές και η φίλη της η ξανθούλα που με πλακώνει στα χάδια και με φωνάζει «Φούσκα»! Στην αρχή ομολογώ μου την είχε σπάσει! Ακούς εκεί Φούσκας! Δε λέω, έχω βάλει μερικά κιλάκια τελευταία αλλά είναι λόγω ηλικίας. Υστερα τα ζύγισα. Μπορώ να υποστώ τα πάντα για ένα χάδι. Ασε που είναι και ομορφούλα!

Μου αρέσουν και τα πρωινά στη Βουκουρεστίου. Μαζεύονται όλοι σιγά-σιγά σαν τις μέλισσες και πιάνουν τα πόστα τους. Ο νεαρούλης με τις εφημερίδες, οι μουσικοί που παίζουν τόσο όμορφα που θέλω να γαβγίσω από τη χαρά μου, οι στυλιζαρισμένες πωλήτριες των χλιδάτων μαγαζιών, ο κύριος με τα κουλούρια και οι σερβιτόροι της Βαλαωρίτου που τους καλοπιάνω για να γεμίζω την αχόρταγη κοιλίτσα μου.
Είναι και εκείνες οι κλωνοποιημένες Κολωνακιώτισσες που βολτάρουν πάνω-κάτω, χαζεύουν τις απλησίαστες Louis Vuitton και κελαηδάνε επιδεικτικά στα κινητά τους. Κόσμος πάνω. Κόσμος κάτω. Άντρες με κουστούμια και bluetooth, πουλάνε και αγοράζουν, άλλοι τρέχουν για δουλειές και άλλοι πάνε για το καθιερωμένο καφεδάκι. Περνούν και μαμάδες με καρότσια. Η γνωστή ατάκα; «Κοίτα αγάπη μου το σκυλάκι»! Ακούς εκεί σκυλάκι, κοτζαμάν σκύλαρος!

Νωρίς το πρωί σκάει μύτη και εκείνη η αχώνευτη στρουμπουλή ξανθιά που δουλεύει στην τράπεζα με το περίεργο όνομα που δε μπορώ να πω. Χασμουριέται επιδεικνύοντας τα κουνελένια δόντια της, με κοιτάει χαζοχαρούμενα λέγοντάς μου κάτι ακατάληπτα για κάποια «Κοντέσα» και όταν εγώ την αγνοώ, μπαίνει στην τράπεζα με αέρα χαλασμένου ανεμιστήρα και αδειάζει σαν σακί στο γραφείο της. (Γ)ουφ...

Από την πρωινή Βουκουρεστίου παρελαύνουν και πολλοί διάσημοι. Κάποιοι μου μιλάνε, κάποιους τους γαβγίζω, άλλοι πάλι είναι αφοσιωμένοι στο τουπέ τους και δεν κοιτούν κάτω από τη μύτη τους.

Προχθές το πρωί πέρασε και η Φωτεινή Πιπιλή με ένα πόδι τούμπανο! Έλεγε σε όσους την ρωτούσαν ότι το έσπασε στη γιορτή της Μπάμιας. Εγώ δεν ξέρω ποια είναι αυτή και ούτε θέλω να μάθω γιατί δεν με κάλεσε στη γιορτή της.

Τελικά το αποφάσισα. Μου αρέσει η Βουκουρεστίου όλες τις ώρες της ημέρας. Φουσκώνει και ξεφουσκώνει, ανάβει και σβήνει, φωνάζει και σωπαίνει... Είναι το σπίτι μου. Εδώ κοιμάμαι, εδώ ξυπνάω, εδώ τρώω. Πετάγομαι πάνω που και που και ξεσπάω σε χοροπηδηχτά γαβ-γαβ, έτσι για να μου δώσουν σημασία. Μαλώνω τα αυτοκίνητα και τις μηχανές που καβαλάνε τον δικό μου (ολόδικό μου) πεζόδρομο και ύστερα ξεχνιέμαι και σε κάτι γωνιές και αγνοώ επιδεικτικά μουτς-μουτς, βλέμματα και χάδια. Καλά τα περνάω... Ήσυχα και σκυλίσια.

Ουφ! (μουσούδα στο πάτωμα).

Άρχισε πάλι να νυχτώνει... Ψύχρανε ο καιρός και η ξανθοκανελί γούνα μου αρχίζει να δικαιολογεί την ύπαρξή της. Νύσταξα και λίγο... Τα κορίτσια πέρασαν και μου άφησαν ένα μυρωδάτο χάδι για νανούρισμα... Ήρθε λοιπόν η ώρα μου να αποσυρθώ στη γωνίτσα μου, να ξετσιμπουριαστώ λίγο και να σκάσω στον ύπνο. Αν περάσετε ποτέ από δω θα χαρώ πολύ να με χαϊδέψετε...

Φιλάκια! (=σλουρπ σλουρπ)!

19 σχόλια:

Μύθος είπε...

Θα τα πω εγώ του Πολυκράτη που του κάνεις απιστίες. Άσε τι θα πω στον Σανούκο!!!

Μιλ1 είπε...

Προς γνώσιν και συμόρφωσιν:
Πολυκράτης= Λούτρινος σκύλος τεραστίιιιων διαστάσεων που κοιμάται στο κρεβάτι μας όταν δεν κοιμόμαστε εμείς.
Σανούκος= Sunny= Ο πανεξυπνότατος σκύλος του Μύθου και της μανούλας του/μου (πεθερούλας)!

Ολα τα σκυλιά στην πίστα!

the navigator είπε...

Πολύ τρυφερό...Μου θύμησε λιγάκι και ο τραγουδάκι του Φοίβου..."Στο Κολωνάκι είναι ένας σκύλος ο Βαγγέλης..." . Αν και η δική μου αδυναμία είναι οι γάτες και μάλιστα οι περσικές...ξέρω είναι διαστροφή αλλά...

Aggelos Spyrou είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έβγαλα είδηση ή μου φαίνεται; :)))

Μιλ1 είπε...

Aggele Spyrou, ο κόσμος το χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι! Ναι λοιπόν, έβγαλες είδηση!!! Βέρα στο αριστερό!

Navigator, ο Βαγγέλης έχει άλλο πόστο. Τον πεζόδρομο της Τσακάλωφ και τρέφεται αποκλειστικά με Everest, όπως και η Καλομοίρα!!! Οσο για τις γάτες... πού είναι η διαστροφή? οεο?

spy είπε...

GOYF!! GAV!! GAOYV!! ARF!! ARF!!
H YIONI LEEI: "NA K ENAS OMORFOS SKYLAKOS POY GRAFEI SE BLOG"!!
GOYV!! GAV!! GAV!! ARRFF!!!
"EXOYME PEIKSEI ME TIS ANTHROPINES ISTORIES"!!
GRRRRR!!!!
"AMAN PIA"!!!!!!

Μύθος είπε...

Σκυλίσια ζωή σου λέει μετά...

Μιλ1 είπε...

Gouv gav gouf gouf Spy,
gav gav gav!
oyf!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...η ξανθοκανελί γούνα μου αρχίζει να δικαιολογεί την ύπαρξή της"

Τους χειμώνες με τα κρύα τα λυπάμαι, τα καλοκαίρια με τους καύσωνες επίσης...
Οι αδιαμαρτύρητα "μοναχικοί" του πολύβοου κέντρου.
΄Ολους μας αναγνωρίζουν τόσα χρόνια...

Καλώς σε βρίσκω,

Γλαρένιες αγκαλιές

Μιλ1 είπε...

Καλώς μας ήρθες Γλαρένια!

Αυτά τα "αλητάκια" που περιμένουν κάθε μέρα ένα μας χάδι ή έστω μια ματιά είναι τα καλύτερα παιδιά!
Και αξίζουν την αγάπη και τη φροντίδα μας με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας...

Φιλιά!!! Να μας ξανάρθεις!

Dark_Maiden είπε...

Τι κούκλος που είναι!
Πολύ τα λατρεύω αυτά τα σκυλιά του δρόμου. Χίλιες φορές άνθρωποι!

Suspect είπε...

Πιο καθαρος είναι αυτος που πλυθηκε από αυτόν που δεν λερωθηκε ποτε

Οδυσσεας Ελυτης.

Μιλ1 είπε...

Dark Meiden και Suspect καλώς ήρθατε!

Το καλύτερο παιδί ο Φούσκας! Σας τον συστήνω ανεπιφύλακτα!

spy είπε...

H YIONI EINAI SKYLAKI IMIAIMO
KATI METAKSI GRIFFON K DEN KSERO TI ALLO XROMATOS MPEZ,KAFE MAVRO, K FANATIKI TOY INERNET..
MALISTA ANAKALIPSE K MIA ISTOSELIDA
POY PREPEI NA THN EPISKEFTITE..
www.genpets.com
KALI SAS MERA!!!

Μιλ1 είπε...

Βρε SPY,
THANKS για την ιστοσελίδα, αλλά...
αυτά τα genpets δεν είναι κάπως ... disgusting???

Φιλιά στην YIONI!

vatraxokoritso είπε...

Καλώς σε βρήκα!
Πολύ όμορφα όλα εδώ μέσα.

Μιλ1 είπε...

Ξανθό βατραχοκόριτσο καλώς ήρθες!!!
Χαίρομαι που βρίσκεις όμορφα τα πράγματα που έχω στο μυαλό μου!
Θα φροντίσω να τα κάνω ομορφότερα για να έρχεστε συχνότερα!

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα περνάει πάντως ! Σοβαρά τώρα δεν είναι κακό να δίνουμε προσοχή στα ζώα του δρόμου .... Μου έχει τύχει αρκετές φορές να περπατά σκύλος παράλληλα με εμένα για να νιώσει για λίγο ότι έχει αφεντικό

ΘΑΝΑΣΗΣ

Μιλ1 είπε...

Θανάση, αυτά τα σκυλάκια είναι τα καλύτερα! Κάνουν τα πάντα για ένα χάδι. Και μια ματιά να τους ρίξεις αρκεί!

Καλώς ήρθες!