Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Το πρασινο του μελλοντος

Ελλάδα 6 Δεκεμβρίου 2031

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Σήμερα είναι ίσως τα πιο ευτυχισμένα γενέθλια της ζωής μου! Ο άντρας μου μού έκανε ένα εκπληκτικό δώρο και είμαι απίστευτα συγκινημένη. Δεν θα το πιστέψεις! Ενα συλλεκτικό γλαστράκι με 13 ολόκληρα φύλλα πράσινου και αρκετά μωβ λουλούδια! Ο γλυκός μου! Εδωσε 25.000 ευρώ σε μια δημοπρασία μέσω διαδικτύου και έτσι το αποκτήσαμε. Σκέφτομαι να το βάλω μέσα στο σαλόνι για να μπορούμε να το βλέπουμε όλοι.
Η εγγονούλα μου που ήρθε να μου ευχηθεί "Χρόνια Πολλά", μόλις το είδε εντυπωσιάστηκε! Αρχισε να με ρωτάει επίμονα "τί είναι αυτό το παράξενο πράγμα γιαγιά;". Την κάθισα στα γόνατά μου και της έδειξα μερικές φωτογραφίες από την εγκυκλοπαίδεια με τα δάση, τα πάρκα, τους κήπους και τις γλάστρες που υπήρχαν κάποτε στην Ελλάδα.
Γούρλωσε τα μάτια της εκστασιασμένη! "Πω πω πόσα πολλά τέτοια πράγματα μαζί....!"
Της είπα πως θα μάθει γι' αυτά στο σχολείο. Τα γράφει όλα αναλυτικά το βιβλίο της ιστορίας...
Είναι ακόμα τόσο μικρούλα για να μάθει για τα γεγονότα του 2007...
Πάντως νιώθω πολύ ευτυχισμένη! Πίστευα πως δεν είχαμε ποτέ την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουμε κάτι τέτοιο. Είναι τόσο υπέροχο να έχεις μετά από τόσα χρόνια ξανά μέσα στο σπίτι σου μια πηγή οξυγόνου!
Ασε που τα παιδιά τώρα θα έρχονται συχνότερα στο σπίτι για να κάθονται μαζί του!

5 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Xmmm...
Απορία.

Είσαι σίγουρη ότι θα σου φτάσει το νερό για να το ποτίσεις; :)

Μύθος είπε...

Πω πω!!!! Θα πρέπει να έχεις πολύ γαλαντόμο και καψούρη άνδρα!!!

(;-)

Φιλάκια!!!

Μιλ1 είπε...

Aggele spyrou,
αν υποψιαστώ ότι δεν θα μου φτάνει το νερό για να ποτίζω ένα γλαστράκι, εύχομαι να μην έχω και μια εγγονούλα που να μεγαλώνει σε έναν τέτοιο νεκρό κόσμο...

Μιλ1 είπε...

Μύθε μου!
Η αλήθεια είναι ότι έχω έναν AΝΤΡΑ με όλα αυτά τα ...προσόντα που γράφεις (και άπειρα άλλα), αλλά και τόσο πολύτιμο και απαραίτητο όσο εκείνο το γλαστράκι εν έτει 2031!

Υ.Γ.: Αγάπη μου, έβαλα πλυντήριο, μπορείς να απλώσεις τα ρούχα; :-)

maraki_salsa είπε...

Κουκλίτσα μια χαρά τα λες... έτσι όπως πάμε δεν ξέρω καν αν θα υπάρχει αυτό το γλαστράκι για να μας θυμίζει ότι κάποτε υπήρχε πράσινο.
Εγώ πάντως λέω για αρχή να αγοράσω από τώρα καμιά γλαστρούλα γιατί σκούρα τα πράγματα... το επόμενο καλοκαίρι θα κυκλοφορούμε με προσωπικό ψεκαστήρα για να δροσιστούμε λίγο!!!!