Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Ουφφφφφφ....


Δεν ήταν δυνατόν. Δεν γίνεται μια τέτοια όμορφη μέρα που όλα μαρτυρούν ότι ο Θεός έχει κέφια να συμβεί κάτι άσχημο. Οχι. Μια λιακάδα που ζεσταίνει μέχρι και τα κύτταρά σου. Και ανθισμένες αμυγδαλιές. Παντού! Και ένα τραγούδι που ταξιδεύει από το mp3 στα αυτιά μου, με στίχους που αποτυπώνουν όλα όσα περιλαμβάνει η προσευχή μου σήμερα. "Thursday doesn't even start, it's Friday I'm in love"! Ετσι και έγινε. Ξυπνήσαμε από ένα κακό όνειρο και αυτό ήταν όλο. Αυτή η Πέμπτη που τόσο φοβόμασταν δεν θα υπάρχει πουθενά στη μνήμη μας, αλλά θα είναι μια συνηθισμένη μέρα στο ημερολόγιο. Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη που η φωνή μου ακούστηκε εκεί ψηλά και που Εκείνος που αποφασίζει, διάλεξε να μην μας δοκιμάσει ξανά... Και η ατάκα της ημέρας ήταν "ουφφφ"... Χιλιάδες "ουφ" ανακούφισης και εκατομμύρια χαμόγελα. Από ένα ολιγοήμερο ταξίδι στην Κούλουρη, γυρίσαμε νικητές. Ξαναγεννηθήκαμε.
Ε, ναι λοιπόν, νενικήκαμεν!

10 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Αυτή τη φορά δεν μπορώ να σου απαντήσω με το άμετρο χιούμορ μου.

Κάτι υποβόσκει στην ανάρτησή σου, κάτι σοβαρό που δεν σηκώνει αστεία.

Μακάρι όλες οι μέρες να έχουν λιακάδες και ανθισμένες μυγδαλιές!

Βέβαια, με τρώει τώρα να το γράψω αφού καταλήγεις ότι όλα πάνε κατ' ευχήν, οι μυγδαλιές με παραπέμπουν στην Άναμπελ που την κυνηγάει ο Βόγλης φωνάζοντας: "Στάσου! Μύγδαλα!".

Να σας δω να κυνηγιέστε και... τι στον κόσμο!!! Κουτούτσικα! :)

Spitogata είπε...

Oυφφφφ

ανακούφισης, λύτρωσης και εύχομαι πλέον χαράς.

Φιλιά Μιλενάκι

Μιλ1 είπε...

Αγγελε Σπύρου ευτυχώς δεν ΗΤΑΝ κατι σοβαρό αλλά ΗΤΑΝ κάποιος σοβαρός φόβος που ευτυχώς ΔΕΝ επιβεβαιώθηκε.

Οσο για την Αναμπελ και το Βόγλη... Δεν παίζεσαι!!!!!
Ενα έχω να σου πω: Kalimerra, Kalisperra, Kalinikta!!!

Spitogata,
Ολα καλα!!! :-)
Φιλάκια πολλά!

AVRA είπε...

ειτσι...τελος καλο ολα καλα...παντοτε!

καλο σβκ!

Μύθος είπε...

Νενικήκαμεν, τσικνίσαμεν και περάσαμεν ωραίαν!!!!

Μιλ1 είπε...

Μύθε μου :-)
Αυτο μου θυμίζει κάτι που έλεγα όταν με ρωτούσαν για τη ράτσα ενός... γνωστού μας σκυλιού. "Γκριφόν, όπως λέμε λυκόσκυλον, κυνηγόσκυλον..."

Αυρούλα μου
Αν υπάρχει θετική ενέργεια όλα έχουν happy end! Φιλάκια

Cookie είπε...

Μα... καλέ... τι ήτανε να γίνει;;

Τέλος πάντων... ουφ και καλά που δεν έγινε! :)

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

ολα καλα λοιπον!

χαιρομαι πολυ γι αυτο...και να μην ξαναλαχταρισετε ευχομαι!

tdjm είπε...

ουφφφφφφφφφφφφφφφ!!!!!

Πολύ χαίρομαι ,που όλα πήγαν καλά...

Πάντα καλά να πηγαίνουν όλα....

Μαρία Έλενα είπε...

Να είναι όλα περαστικά.
Φιλάκια ...