Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Αρχίζει το ματς!

Από πάντα ήθελα να πάω στο γήπεδο. Σε ποδοσφαιρικό αγώνα. Ποτέ δεν είχε τύχει όμως. Από αγώνες μπάσκετ ένα σωρό. Αλλά ποδόσφαιρο ποτέ. Μέχρι που έφτασα στα 32 χρόνια μου (από χθες και με τη βούλα) και αποδείχθηκε πως έπρεπε να τρίψω απλά το «τζίνι» μου για να καθίσω κι εγώ -επιτέλους- σε μια κερκίδα. Το «τζίνι» μου, λοιπόν, (όπου «τζίνι», βλέπε Μύθος) που ήταν ενήμερο για το γηπεδικό μου απωθημένο, μου έσκασε μια μέρα με δύο εισιτήρια στο χέρι.. Ελάδα-Μάλτα. Προκριματικά Euro! Και αρχίζει το ματς!
Το ΟΑΚΑ το είχα επισκεφτεί για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ενα πανηγύρι με αμέτρητο κόσμο, χαμόγελα, χρώμα και φασαρία. Ένα πολυπολιτισμικό πάρτι! Αν έπρεπε να το χαρακτηρίσω το ΟΑΚΑ Ελλάδα-Μάλτα σε σχέση με το ΟΑΚΑ Αύγουστος 2004, θα το χαρακτήριζα μάλλον νεκρό...
Προμηθευτήκαμε κασκόλ και καπέλα και περπατήσαμε μερικά χιλιόμετρα για να φτάσουμε στην πολυπόθητη θύρα. Ομολογώ πως για πρώτος αγώνας ήταν ότι έπρεπε! Τόσο ακίνδυνος που το γήπεδο σιγά-σιγά γέμισε με ένα σκασμό παιδιά σε αποχρώσεις γαλάζιου-άσπρου που συνοδευόντουσαν από μπαμπάδες και μαμάδες. Αν κουβαλούσαν ψάθινα καλαθάκια με κεφτεδάκια και καρό τραπεζομάντιλα, θα μπορούσες να το πεις και πικ-νικ.
Σε κάθε θέση υπήρχε ένα σετάκι από φουσκωτές «μηχανές» παραγωγής φασαρίας που έγραφαν πάνω ΕΛΛΑΣ. Λευκά πλαστικά μαραφέτια σε σχήμα τυποποιημένης φρατζόλας, που τα φούσκωνες (χωρίς ιδιαίτερη κατανάλωση οξυγόνου) και μετά τα κοπανούσες μεταξύ τους για να παράγεις θόρυβο. Ο θόρυβος έμοιαζε με σύγκρουση κουτάλας-κατσαρόλας. Σούπερ!
Μεσολάβησαν αρκετές στιγμές αναμονής. Τις σκότωσα τραβώντας φωτογραφία ότι μου τσίγκλιζε τη φαντασία με την κάμερα του κινητού μου τηλεφώνου.
Την καλλιτεχνική μου εκτόνωση διέκοψε μια καταιγίδα από φωνές, χειροκροτήματα, συνθήματα και κατσαρολικά!

Το στάδιο ξαφνικά σείστηκε! Η ομάδα ξεχύθηκε στο καταπράσινο χορτάρι για ζέσταμα.
Ο φακός του ματιού μου έπεσε σε 3 κοριτσάκια, γύρω στα 12-13 που σχεδόν κρεμόντουσαν από τα κάγκελα, με τα μάτια πεταμένα στον αγωνιστικό χώρο. Το ένα φορούσε φανέλα Χαριστέας και το άλλο Καραγκούνης! Φαντάστηκα τα δωμάτιά τους! Ανάμεσα στις αφίσες, τα πρόσωπα των των αγαπημένων τους ποδοσφαιριστών, διακοσμημένα με ίχνη από πεταχτά φιλάκια. Ξαφνικά τις τσίμπησε μύγα τσε-τσε και ξέσπασαν σε τσιρίδες! Θα ορκιζόμουν ότι ο Σάκης Ρουβάς βρισκόταν κάπου εκεί, σε μια κερκίδα, ανάμεσα στον κόσμο. Όμως διαψεύστηκα! Ήταν ο Καραγκούνης που είχε πλησιάσει “απειλητικά” και τεντωνόταν πάνω στις μπάρες του γηπέδου, μια ανάσα από τα κορίτσια-θαυμαστές του που παραληρούσαν! Φιλάκια, στριγγλιές και “Γιώργο-Γιώργο” εκτοξευόντουσαν στον αγωνιστικό χώρο. Απορώ πως δεν λιποθύμησαν μόλις ο Καραγκούνης -ο μέγιστος- τις χαιρέτισε χαμογελώντας παιχνιδιάρικα!!! Η απόλυτη σκηνή!
Ο αγώνας ήταν ενθουσιαστικός! Τα γκολ έπεφταν βροχή και... η βρόχα έπεφτε straight through!
Η Ελλάδα έμοιαζε να κάνει περίπατο ανάμεσα στα άυλα κορμιά των Μαλτέζων, που δεν προλάβαιναν να μετρήσουν τα γκολ. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε.
(Τρία σημείωσε ο Φάνης Γκέκας στο 33', το 72' και το 74', ενώ από ένα τέρμα σημείωσαν οι Άγγελος Μπασινάς στο 54' και Γιάννης Αμανατίδης στο 62').
Άρχισα να πιστεύω πως είμαι γουρλού και σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω διαρκείας του Ολυμπιακού για να πάρουμε και φέτος το πρωτάθλημα, γιατί τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά (εντός Ελλάδος).
Παρ’ όλα αυτά, επειδή κανείς άνθρωπος ποτέ δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος, απέκτησα ένα ακόμα απωθημένο. Να πάω στο ΓΗΠΕΔΟ. Οπου ΓΗΠΕΔΟ, βλέπε χαμός, βρισιές, ένταση, αδρεναλίνη και πάνω δεξιά στην οθόνη το σηματάκι «Απαραίτητη η γονική συναίνεση». Όχι, δεν είμαι και πολύ φαν των extreme sports, ούτε από εκείνους που τη βρίσκουν με τον κίνδυνο. Αλλά θεωρώ ότι θα είναι μια τρελά εκτονωτική εμπειρία. Ιδιαίτερα αν πρόκειται για την ομάδα σου. Το αίμα σου! Και το αίμα στους φυσιολογικούς ανθρώπους είναι κόκκινο. Οι υπόλοιποι να πάτε στο γιατρό να σας γράψει φάρμακα. Ψάρι τρεις φορές την εβδομάδα, πρωί-μεσημέρι-βράδυ. Γαύρο φυσικά!!!

Υ.Γ.:Θερμή παράκληση. Οι χρήζοντες φαρμακευτική αγωγή μη με βρίσετε πολύ στα σχόλια που θα αφήσετε στο post μου.
Υ.Γ.: Παρακαλείται το αγαπημένο μου «τζίνι» να ξεκινήσει να ψάχνει για εισιτήρια του Θρύλου.
Υ.Γ.: Το άρθρο αυτό μπορεί να είναι ληγμένο αλλά κι εγώ κοντεύω να πέσω στα ληγμένα λόγω φόρτου εργασίας.

23 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Χρόνια Πολλά!!!!!

(Απ' όλο το κείμενο έπιασα το ... υπονοούμενο για τα γενέθλιά σου!!!).

:))))

guerrero7,62 είπε...

Αγαπητη ειναι καταπληκτικη εμπειρια το γηπεδο αλλα θα προτεινα να πατε σε ενα ντερμπυ με τεραστιο βαθμολογικο ενδιαφερον και με οπαδους και των 2 ομαδων...εκει τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα..ρωτηστε κ εμενα που εφαγα μια ζωη στη θυρα 4 του ΠΑΟΚ(θεος)και σε εξορμησεις σε ολα τα γηπεδα ελλαδας και εξωτερικου με τους οργανωμενους..

Μιλ1 είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Αγγελε Σπύρου!!! Μ' αρέσει που κρατάτε τα σημαντικά από ένα κείμενο!!!

guerrero7,62
Είπαμε να παμε στο γήπεδο! Αλλά μην πέσουμε και κατευθείαν στα "σκληρά"!
Είχα μια συμμαθήτρια στο γυμνάσιο που ακολουθούσε παντού τον "Γαύρο"! Οι απουσίες της ήταν αποκλειστικά για παιχνίδια εκτός Ελλάδος! Μεγάλη μούρλα!!!

AVRA είπε...

...και εγω σε δυο σημεια θα σταθω...

1) happy birthday to you και ο,τι επιθυμεις σου ευχομαι και

2) ρε εισαι ''δικια'' μας ?
(γαυρινα και εγω!!!!)


καλη σου μερα!

Μιλ1 είπε...

Γ-Αvra μου!

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Ναι, ναι! είμαι γαυράκι!
Φιλιά!!!

Spitogata είπε...

Χρόνια σου πολλά Μιλενάκι! Τώρα αρχίζουν τα καλύτερα, εκμεταλλεύσου το!

Κάθε σου όνειρο να βγεί αληθινό...

Καταρχήν παιδιά σπεύστε να βρείτε εισητήρια για τον Θρύλο!

Μιλ1 είπε...

Σπιτόγατα,
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου! Οντως! Τώρα αρχίζουν τα καλύτερα σε κάθε τομέα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οτι ερχόμουνα για κατάθεση παραπόνων λόγω της παρατεταμένης απουσίας σου και σκόνταψα σε γενέθλια...
Να τα 100σεις!!!!! (έστω και ετεροχρονισμένα), κοντά σ' αυτόν που αγαπάς και σ' αγαπά.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μιλ1 είπε...

Γλυκιά μου Γλαρένια!
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!
Το ξέρω, είμαι απαράδεκτη που χάθηκα, αλλά έχει πέσει πολύ δουλειά τελευταία και ακόμα περισσότερη κούραση...

Φιλάκια!!!

spy είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΛΑ!!! ΠΟΛΥΧΡΟΜΗ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!
ΕΙΣΑΙ ΓΑΥΡΑΚΙ?
ΜΗΝ ΑΝΥΣΕΙΧΕΙΣ ΜΙΛΕΝΑ!!
ΟΥΔΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΣ, ΠΛΗΝ ΕΜΟΥ!!
ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΒΕΡΝΕΡ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΦΑΜΕ ΓΑΥΡΑΚΙ ΤΗΓΑΝΗΤΟ!!
ΦΙΛΙΑ!!

Μιλ1 είπε...

Spy!
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Πολύχρωμη φροντίζω να είμαι πάντα!
Οσο για την Κυριακή, θα δείξει...
Αλλωστε εμείς είμαστε πλέον ευρωπαϊκή ομάδα... Δεν ασχολούμαστε με τους ντόπιους!!! Χα χα χα!!!

sealike2 είπε...

Να τα εκατοστήσεις με όλους τους πόθους σου να γίνονται πραγματικότητα!Η ομάδα φέτος αλλάξε, όχι μόνο πρόσωπα, αλλά το σημαντικότερο νοοτροπία!!Αυτό που μένει είναι να επισκεφθείς το καραϊσκακη σε όλα τα εντός παιχνίδια!! Εσύ θα κερδίζεις μια αξέχαστη εμπειρία, και ο θρύλος στα αποτελέσματα!!

mania είπε...

Καλημέρα και από μένα την τρελλή μετριότητα Μιλένα μου (ελπίζω όχι..Αποστολάκη). Είδα ότι πέρασες από το μετριότατο μπλογκ μου και αποφάσισα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη. Έτσι είμαι εγώ υστερόβουλη.... Λοιπόν Μιλενάκι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και συγχαρίκια για την εξυπνάδα του τζίνι σου (νομίζω δεν κλίνεται το τζίνι, έτσι δεν είναι;;). Λέω εξυπνάδα γιατί σε πήγε σε ένα αγώνα που υπήρχε εξασφαλισμένη η νίκη για να το γιορτάσετε μετά....

Μιλ1 είπε...

Mania!
Καλώς ήρθες στο... γήπεδό μου!
Θα τα λέμε συχνά ελπίζω από δω και στο εξής!!!
Οσο για το τζίνι. Εμένα προσωπικά μ' αρέσει να κλίνω λέξεις που δεν κλίνονται, έτσι για χαριτωμενιά!!!
Το τζίνι, του τζινίου!!!

Sealike! Welcome to my blog!
Δυστυχώς τα εισιτήρια του Θρύλου είναι δισεύρετα! :-(
Αλλά ως Σαββατογεννημένη θα δω τι μπορώ να κάνω για την πορεία της ομάδας!

spy είπε...

ΜΙΛΕΝΑ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ..
ΕΧΟΥΝ Κ ΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΤΙΣ ΗΤΤΕΣ ΤΟΥΣ..
ΜΑΣ ΕΚΑΤΣΕ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ..
ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΩ ΑΠΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΣΙΒΑΣ ΡΕΓΚΑΛ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Κ Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ>ΟΤΑΝ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΜΕΝΟΥ, ΔΙΝΕΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΝΗΚΗΤΗ!!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ!!

mania είπε...

Βρε Μιλενάκι μου, πέρασα από τα μέρη σου να δω τι κάνεις!! Σε έφαγε η δουλειά μου φαίνεται.
Μια θερμή καλησπέρα

Μιλ1 είπε...

Mania! Οντως! Εχει πέσει πολύ δουλειά... Θα επιστρεψω όμως σύντομα!!! Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

περασα να σου πω να περασεις ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ καλη μου και να σαι παντα καλα!!!

spy είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΕΝΑ Κ ΜΥΘΕ!!!
ΕΥΤΗΧΗΣΜΕΝΟΙ!!!!!!
ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΤΕ ΧΠΟΝΟ,ΕΓΡΨΑ ΚΑΤΙ.

Aggelos Spyrou είπε...

Καλές γιορτές!!! :)))

(Κοίτα να δεις τι παθαίνεις, αφήνεις χριστουγεννιάτικες ευχές σε... ποδοσφαιρικά posts).

Φιλιά στο Μύθο! :))

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Για τον ίδιο λόγο πέρασα κι εγώ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

fish eye είπε...

ευχομαι τα πιο ομορφα χριστουγεννα..ελλα σε μενα να δεις που σουχω ενα παραμυθακι..φιλιαα!!

Marilou είπε...

Kala Xristoygenna Milena moy!
Kala na peraseis!
Polles zestes eyxes soy stelnw!
Polla filia