Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Το γέλιο της αρκούδας


Έχουμε μπει με τον Μύθο μου στο site του «Αρκτούρου». Ξέρετε, εκείνη την οργάνωση για την προστασία αρκούδων, λύκων, ενυδρίδων, αγριογίδων, ελληνικών ποιμενικών (φτυστοί ο Scooby είναι ρε γαμώτο) και άλλων εσπεριδοειδών. Λατρεύω αρκούδες. Όπως βέβαια και ότι άλλο ζώο κυκλοφορεί στον πλανήτη Γη. Και αυτό επειδή δεν ξέρω τα ζώα που κυκλοφορούν σε άλλους πλανήτες. Αλλιώς και αυτά θα τα λάτρευα.
Χαζεύουμε λοιπόν τα χαρακτηριστικά της καφέ αρκούδας:
...
Καφέ αρκούδα (Ursus arctos)
Μέσα από μία πορεία εξέλιξης 35 εκατομμυρίων χρόνων η καφέ αρκούδα, ζώο ιδιαίτερα προσαρμοστικό, κατόρθωσε να βρει κατάλληλες συνθήκες διαβίωσης σε όλη σχεδόν τη γηραιά ήπειρο.
...
Ωστε ursus τη λένε την αρκούδα; wow! Σαν τη βότκα ένα πράγμα.
Ο Μύθος μου που ξέρει τα πολλά και ο νους του κατεβάζει, το είχε ξανακούσει.
Γυρνάει λοιπόν και μου λέει:
-Νομίζω μάλιστα πως και το ursula σε κάποια γλώσσα σημαίνει «μικρή αρκούδα».
Παύση 2 δευτερολέπτων και ακολουθεί η συγκλονιστική απάντηση/απορία της Μιλένας... Μενεγάκη:
- Δηλαδή Ούρσουλα Άντρες σημαίνει «αρσενικό αρκουδάκι»;

Σκάμε στα γέλια!!!!
Είδατε τι ωραία που τα περνάμε εμείς εκεί στην εξοχή....;

15 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Διαβάζοντας την ανάρτησή σου θυμήθηκα μια ελληνική ταινία με το Θανάση Βέγγο, που σε κάποια στιγμή πετάει την ατάκα:

"Μα τι έχω πάθει σήμερα! Όλο αστεία λέω!".

:Ρρρρρ


Είστε καλά βρε; Ζείτε τον έρωτά σας στο έπακρον;

Άντε, αρκετά μείνατε οι δυό σας, βάλτε μπρος για κανέναν απόγονο!

Να τον γράψετε και στις... ουρσουλίνες! :ΡΡΡ

:)

Μιλ1 είπε...

Aggele Spyrou είναι δεδομένο πως αν είναι κοριτσάκι θα γραφτεί στις ουρσουλίνες (στις αρκουδίτσες δημαδή;), θα έχει πλεξούδες και θα μάθει πιάνο, γαλλικά και οικοκυρικά. Ωστε όταν θα κανονίσουμε το προξενιό με το γιο σου να μην μπορείτε να πείτε τίποτα.
Ασε που ο Μύθος μου λέει οτι το κεντρικό των ουρσουλίνων είναι στη Νάξο!!!

Φιλιά!!!

Cookie είπε...

Το ursus το γνωριζα επειδη διαβαζα τακτικα τα λατινικα μου, αλλα για το ursula δεν εχω ακουσει... το δικο σου ολα τα λεφτα :)))

Πολλα φιλια και καλο Σ/Κ!

faraona είπε...

axaxaaa!!!
μα τι του λες του ανθρωπου?
Τον ξεκουφανες.



καλο ΣΚ. ΚΑΙ ΣΤΟΥς ΔΥΟ ΣΑς

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αλήθεια το ήξερες ότι Μέτσοβο σημαίνει αρκουδοχώρι; Αν και με καθυστέρηση να ζήσετε.

Μιλ1 είπε...

Δαμασκηνάκι μου είχα να το λέω για τα καλά ελληνικά σου... Τώρα θα λέω και για τα λατινικά σου!
Φιλάκια κουρδιστά!!!!

Μιλ1 είπε...

Φαραόνα μου, αυτά είναι όσα μπορώ να πω δημοσίως... Σκέψου τα άλλα που ακούει ο άνθρωπος που δεν λέγονται!!!
Ηρωας!!! Ηρωας!!!

Μιλ1 είπε...

Theogr,
Ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Για το αρκουδοχώρι δεν το ήξερα!

Αλλά εγώ θα σου βάλω πιο δύσκολα...
Το ΜΕΤΣΟΒΟΝΕ τί στην ευχή σημαίνει τότε;;;;;;;;;
χαχα!

spy είπε...

URSULLA ANDRES -> SIMENEI MIA KSANTHIA ARKOUDITSA POU THELEI SYNEXIA ANTRES

spy είπε...

THN KALHSPERA MOY!!

Μιλ1 είπε...

Spy!
Πολύ καλό!!!!!!!!!!!!!!!
χαχαχαχαχαχα

Μαρία Έλενα είπε...

Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου με υγεία προπάντων.
Φιλάκια ...

Aggelos Spyrou είπε...

Ξαναδιαβάζοντας την ανάρτησή σου, ενάμιση μήνα μετά, μου ήρθε να σου ευχηθώ

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! :))))


Και του χρόνου βρε, να ξαναευχηθώ σ' αυτή, την ίδια ανάρτηση! :))))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εύχομαι ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ....Παρα-ΜΥΘΕΝΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ και προπάντων ΧΑΜΟΓΕΛΟ.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

spy είπε...

ΜΙΛΕΝΑ Κ ΜΥΘΕ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
Κ ΜΕ ΚΑΛΕΣ Κ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΑΝΑΡΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!