Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΔΙΑ ΜΑΣ!!!!!


Την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου (μεθαύριο δηλαδή) το Λυδιάκι μας, η πιο γλυκιά φατσούλα του διαδικτύου, θα κάνει επέμβαση αφαίρεσης του όγκου, που εδώ και λίγο καιρό αναπτύσσεται και πάλι στο κεφαλάκι της.
Σας καλώ όλους, λοιπόν, την Παρασκευή το πρωί, να βάλετε τα ξυπνητήρια σας στις 8.00 ακριβώς. Στις 8.10 just να γυρίσετε το βλέμμα σας στον ουρανό και να κάνετε μια προσευχή για την τετράχρονη Λυδία μας. Ολοι μαζί την ίδια ώρα. Δεκάδες προσευχές που θα ενωθούν σε ΜΙΑ. Να πάνε όλα καλά! Να μην δυσκολευτεί, να μην πονέσει. Να βγει νικήτρια! Και σε μερικούς μήνες να δούμε μια φρέσκια φωτογραφία του πεισματάρικου αυτού πλάσματος, στολισμένη με ένα τεράαααααστιο χαμόγελο επιτυχίας!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για το ΛΥΔΙΑΚΙ ΜΑΣ!
Γιατί η δύναμη της προσευχής είναι απίστευτη.

Για όσους δεν ξέρετε την Λυδία, μπορείτε να την γνωρίσετε μέσα από το blog: http://lydia-tigria.blogspot.com/

Μην λείψει κανείς!!!

13 σχόλια:

tdjm είπε...

KANEIΣ!!!

Dr_MAD είπε...

Θεέ μου! Νόμιζα ότι ο/η tdjm απαντούσε "κανείς "στον τίτλο του post. Ευτυχώς γύρισα και ξαναδιάβασα και γλιτώσαμε τη σύρραξη ανευ λόγου και αιτίας.

Ολοι μαζί λοιπόν. Μαζί και οι δικοί μου μπόμπιρες

Μιλ1 είπε...

tdjm
Θα πάρω παρουσίες!!!

Mad,
Τώρα αμα σου πω ότι στην αρχή κι εγώ μπερδεύτηκα!!!
Σιγά μην λείψει κανείς όμως. Για τέτοιο μουτράκι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

OΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΔΙΑ ΜΑΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kwstask είπε...

Μεσα και εγω!SAVE LYDIA!!!

Ανώνυμος είπε...

ολα να πανε καλα ευχομαι γι αυτο το υπεροχο πλασματακι!

tdjm είπε...

Εχετε δίκιο....αλλά πως να το πω...
με συνεπήρε το θέμα και ήταν σαν να
κάναμε κουβέντα και να φώναξα.....

Να μην λείψει κανείς...

ΚΑΝΕΙΣ.....

ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΩ....

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ...
ΟΛΟΙ..ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΥΔΙΑ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.

Roadartist είπε...

Δικιο εχεις. Η μικρή Λυδία χρειάζεται την σκέψη όλων μας κοντά της.. :)

Αθηνά είπε...

Κι εγώ μαζί σας! Θα συναντηθούμε όλοι στις 8.10 ακριβώς. Ας βάλουμε όλη μας τη δύναμη!

Νίνα είπε...

θεέ μου..εχω καταπιει τη γλώσσα μου. Μακάρι να πάνε ολα καλα! ας στειλουμε ολη μας την ενεργεια ολοι μας σ'αυτο το παιδί..Τι κρίμα!

Ανώνυμος είπε...

Όλα θα πάνε καλά, όλα

Μιλ1 είπε...

tdjm
mad
Γλαρένια μου
una mama
Roadartist
Νίνα
kwstask

ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΑΣ ΑΠ' ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΩΣ ΤΩΡΑ!
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ!!!!!
:-)

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ
Welcome!!!!!!!!!!!

Cookie είπε...

Πήγανε όλα καλά;; :D
Ξέρω για την ιστορία του κοριτσιού... Μακάρι να γίνει καλά το καημένο!